Terug naar overzicht
Dag Mieke,ik had 2 tenuetjes voor mijn zoontje (is nogal een wildebras en wou een reservepakje ;-) ) die vorig jaar ook 3 was gekocht bij Zara ( broekje tot net onder de knie in licht grijze ribbelstof en dasje) en "Z" : kniebroekje in linnen/katoen met petje in dezelfde stof en bretelletjes, hij was er superschattig mee.Veel succes bij je zoektocht !GroetjesEls
Wij hebben de kleren voor ons zoontje gevonden in c&a , hij is ook 3 jaar .Het is een driekwart broekje met wit hemdje , ondervest en das , en daarover een blazer ,alles in lichtgrijs . En daaronder witte all stars . Echt super mooi Succes met je zoektocht !
Hi Mieke Moest je interesse hebben: Ik verkoop 2 kostuumpjes (3 delig) , het ene donker grijs en het andere taupe.Maat 98 Gr
Hey MiekeWij zijn gisteren kleertjes gaan kopen voor onze bruidskindjes in de Zara en daar hadden ze een heel collectietje met linnen hemdjes en broekjes. Schattig wel! Succes met de zoektocht!
Ik raad c&a aan en orchestra (die werken samen met prémaman). Succes!
Dank jullie wel voor de reacties, ik ben in de c en a geweest maar vond mijn goesting niet. een echt kostuum wil ik niet aangezien mijn wederhelft ook niet in kostuum zal gaan.Ik zal volgende week eens in de Zara en Z gaan kijken!bedankt!
idd zeker eens gaan kijken in de orchestra! gaan ze zeker hebben wat je zoekt! (althans in Sint-niklaas)