Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!!

7-4-2013 9:36:32
Met nog twee maanden op de teller heb ik nog veel te doen. Ik moet nog kleren voor mijn zoontje maar vind nergens mijn goesting niet. Ik zou graag een linnen broek, liefst in het grijs met bretellen en een wit linnen hemd! Hij is bijna drie. Kan er mij iemand helpen waar ik dit kan vinden? Voor mijn twee meisjes heb ik de kleren al. Ik die dacht dat voor jongens het gemakkelijker was dan voor meisjes
bedankt!!

mieke
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1043

Els
30-6-2012
 Meld misbruik7-4-2013 10:27:47

Dag Mieke,

ik had 2 tenuetjes voor mijn zoontje (is nogal een wildebras en wou een reservepakje ;-) ) die vorig jaar ook 3 was gekocht bij Zara ( broekje tot net onder de knie in licht grijze ribbelstof en dasje) en "Z" : kniebroekje in linnen/katoen met petje in dezelfde stof en bretelletjes, hij was er superschattig mee.

Veel succes bij je zoektocht !

Groetjes
Els

Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik7-4-2013 10:30:00

Wij hebben de kleren voor ons zoontje gevonden in c&a , hij is ook 3 jaar .
Het is een driekwart broekje met wit hemdje , ondervest en das , en daarover een blazer ,alles in lichtgrijs . En daaronder witte all stars . Echt super mooi
Succes met je zoektocht !

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik7-4-2013 11:19:53

Hi Mieke

Moest je interesse hebben: Ik verkoop 2 kostuumpjes (3 delig) , het ene donker grijs en het andere taupe.Maat 98
Gr

Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik7-4-2013 13:42:26

Hey Mieke
Wij zijn gisteren kleertjes gaan kopen voor onze bruidskindjes in de Zara en daar hadden ze een heel collectietje met linnen hemdjes en broekjes. Schattig wel! Succes met de zoektocht!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik7-4-2013 20:53:18

Ik raad c&a aan en orchestra (die werken samen met prémaman).
Succes!

mieke
8-6-2013
 Meld misbruik7-4-2013 21:41:03

Dank jullie wel voor de reacties, ik ben in de c en a geweest maar vond mijn goesting niet.
een echt kostuum wil ik niet aangezien mijn wederhelft ook niet in kostuum zal gaan.
Ik zal volgende week eens in de Zara en Z gaan kijken!
bedankt!

Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik7-4-2013 23:10:34

idd zeker eens gaan kijken in de orchestra! gaan ze zeker hebben wat je zoekt! (althans in Sint-niklaas)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...