Terug naar overzicht
Wij gaan mini-koffiekoeken bestellen bij de bakker met koffie omdat hij mij 's morgens om 10u00 komt halen. Dat lijkt ons een beetje te vroeg voor Cava. Na ons huwelijk zullen we al genoeg cava drinken en voor 's middags zijn er mini-sandwiches met koud buffetje bij mijn ouders. Daar kunnen ze wel cava bij drinken als ze dat willen...
Bij ons zal er enkel een drankje zijn 's morgens. De bruidegom komt mij samen met zijn moeder een halfuur voor we moeten vertrekken naar het stadhuis ophalen aan het ouderlijk huis. In dit halfuurtje worden er wat foto's genomen en een klein glaasje gedronken. De rest van de suite (zijn broers en zussen met partner) komt rechtstreeks naar het stadhuis.Na de wettelijke trouw gaan wij ook foto's nemen en gaat de suite terug naar mijn ouderlijk huis voor een broodjesmaaltijd 's middags. Wij sluiten daar later bij aan.GroetjesJoyce
ik dacht ook te gaan voor mini koffiekoeken, maar ik ben er nog niet helemaal uit. als drankje voorzie ik fruitsap en cava. mijn vriend komt mij ook om 10u halen, maar als je ergens gaat ontbijten of brunchen is daar vaak ook een glaasje cava bij, dus eentje moet wel kunnen vind ik.
bij ons komt ie me om 12u30 halen - suite is er om 12u. We voorzien wel cava en, zeker omdat het op de middag is, een paar hapjes (vb. een quiche).
Wij hebben ook mini-koffiekoekjes en mama ging ook nog mini-crocque monsieurs voorzien :) Wij geven toch Cava, omdat het een feestelijk moment is (iedereen een glaasje ofzo he :))