TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
7-6-2014
|
7-4-2013 16:49:33
Gewoon je eigen ding doen , en doen wat jullie willen. Naar mijn mening is niets "té" op je eigen huwelijk, je doet gewoon wat je wilt, niet nadenken over wat anderen er van zullen denken ;) groetjes
|
|
Silke
4-5-2013
|
7-4-2013 16:53:04
Ik vind van niet. Als dat een speciale betekenis heeft voor jullie, zou ik dat gewoon nemen. Bij de uittrede hebben wij ook een liedje dat niet echt bij een huwelijk past maar dat liedje is wel speciaal voor mijn toekomstige dus hij wou dit graag laten afspelen dus waarom niet.
|
|
Eline
20-7-2013
|
7-4-2013 17:15:04
Waarom niet? Wij gebruiken wel "It takes two" van Tina Turner en Rod Steward. Bij ons ish et wel geen kerkelijke dienst, maar wij hadden het in de kerk ook gebruikt hoor. Jullie moeten zich er goed bij voelen en jullie moeten het gevoel hebben dat jullie viering mooi en goed was. Dus DOEN zou ik zeggen
|
|
Bruidje2013
25-5-2013
|
7-4-2013 17:41:11
wat bedoel je met té: de muziek of de tekst?
Muziek: wij hebben this is it van MJ :-D
Tekst: qua tekst zou ik het niet doen, want een trouw is met 2gelijken en deze tekst straalt dat minder uit
|
|
lien
4-5-2013
|
7-4-2013 20:46:44
wij gebruiken dat liedje voor onze intrede tijdens de ceremonie, kheb er nog aan gedacht om voor de grap ACHTER hem te lopen ;-) !! ik vind het dus echt niet TE.
|
|
Nadia
5-10-2013
|
7-4-2013 21:19:27
hahahaha Lien, doen! ;-) geweldig :-)
je moet inderdaad doen wat je wil en zeker niet letten op de mening van anderen! maar aangezien je erom vraagt ;-) ik merk dat ik een beetje weerstand voel owv de tekst, inderdaad omdat het net gaat over gelijkheid in het huwelijk en dit nummer dat niet helemaal reflecteert... 't kan ook zijn dat ik weerstand voel omdat het me doet denken aan een hoop zingende nonnen (dankjewel, whoopi goldberg) :-)
maar als het voor jullie betekenis heeft, then who cares????? gewoon doen!
|
|
Joke
25-5-2013
|
7-4-2013 21:29:22
Heey, Wij gebruiken dit liedje ook! Ik vind het gewoon een heel mooi liedje! Onze mis gaat ook over elkaar steunen dus ik vind dat dit wél zeer goed bij ons thema past..
|
|
Nina
6-7-2013
|
8-4-2013 11:09:27
Wij gebruiken het ook. Bij ons wordt het gezongen door mijn nichten en neef. Mijn mama was er ook niet zo voor te vinden, daarom hebben we de tekst aangepast. De eerste keer zingen ze 'I will follow him', de volgende keer 'I will follow her'. Ik had zelf geen enkel probleem met het liedje. Het is gewoon een leuk, vrolijk liedje!
|
|
Natasja
29-6-2013
|
27-5-2013 15:54:57
Wij nemen het als laatste liedje! Ik vind dat best humoristisch!
|
|
Marieke
18-5-2013
|
27-5-2013 19:19:06
We hebben het uiteindelijk gebruikt tijdens de communie en het was super. Veel mensen zitten dan te wachten en zaten plots allemaal mee te swingen in de kerk :-).
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|