Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoentjes te koop

7-4-2013 16:35:09
Dag medebruidjes,

In januari heb ik mijn bruidsschoentjes gekocht.
Ze knelde wat aan mijn hiel, maar in de winkel vertelde ze mij dat de stof nog wat soepel moest worden en dat ik deze gewoon wat moest in lopen.
Na het regelmatig inlopen van de schoentjes bleven deze vreselijk knellen aan mijn hielen.
Met nog maar 39 dagen op de teller en echt geen zin om op mijn trouwdag niet te kunnen stappen van de pijn, ben ik gisteren nieuwe bruidsschoentjes gaan kopen. Deze schoenen zaten onmiddellijk perfect. Wat een opluchting!!
Omdat de andere schoenen toch ook redelijk wat geld hebben gekost, Zou ik ze graag door verkopen.Hieronder een foto. De maat is een kleine 40.

Groetjes Dorien

dorien
17-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 895

Sabrina
10-8-2013
 Meld misbruik7-4-2013 16:58:59

Je kan ook eens bij de schoenmaker langs gaan om een product te halen die schoenen (leren schoen dan wel) kan spoelere maken. Ik heb dit deze winter geprobeerd bij mijn nieuwe laarzen en het hielp super.
Google even Walk away spray het is een zwart met gele bus ;)

dorien
17-5-2013
 Meld misbruik7-4-2013 17:16:32

Dag Sabrina,

Spijtig genoeg zijn dit stoffen schoentjes. Ik was er mee naar de schoenmaker geweest en deze vertelde mij direct dat hij hier niet aan wilde beginnen. Het zou de schoenen enkel stuk maken. Dit vond ik echt super van hem dat hij zo eerlijk was.

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 11:15:04

Heel mooie schoenen, moet ik zeggen! Maar ik heb er al :)

Sabrina
10-8-2013
 Meld misbruik8-4-2013 13:11:58

Echt jammer maar gelukkig heb je nieuwe schoentjes gevonden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...