TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
12-5-2007
|
9-11-2006 12:23:45
Peggy,
Eerst vragen ze of je al een idee hebt van hoe je jurk eruit zou moeten zien: bustier, zeemeermin, ... Daarna overlopen ze het enorme rek met allemaal prachtige jurken om zo tot jouw genre te komen.
Jij zegt wat je wil passen en wat niet...
Ze nemen enkele jurken uit 't rek mee naar je (groot) pashok en aan de hand van je commentaar gaan ze andere jurken halen die meer en meer naar "jouw" jurk gaan... Bij mij had ze ook iets totaal anders ertussen gestoken: da's ook eens goed...
Dus eigenlijk is het daar zoals in de meeste bruidswinkels... :-)
Hopelijk ben je hier iets mee...
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Evelien
3-5-2008
|
9-11-2006 13:29:18
Hallo Peggy,
ik kocht al tweemaal suitekleren bij La Sposa en ook voor onze trouw ga ik er zeker passen want dat verliep telkens heel aangenaam. Je mag echt passen wat je maar wil en ze maken echt tijd voor je. Alvast veel succes en laat eens weten hoe het geweest is!
Groetjes, Evelien
|
|
els
17-8-2011
|
9-11-2006 13:37:17
Hallo,
Het is er echt zaaaalig om te passen! Ruime pashokjes en je mag er veel passen. Het is niet overal zo. Geniet er maar van!! Veel plezier, Els
|
|
carmen
28-7-2007
|
9-11-2006 15:29:47
Peggy,
Ik ben vorige zaterdag ook jurken gaan passen en heb daar ook mijn droomjurk gevonden. Echt mooie winkel met vriendelijke bediening. Ze vragen eerst welke merken of soort jurk jouw aanspreekt, daarna overlopen ze met jouw het rek met de jurken en zeg jij dewelke je wenst te passen. En dan mag je naar een ruim pashok. Ik heb zo een jurk of 8 gepast, zonder problemen, daar doen ze zeker niet moeilijk over. Ik heb speciaal een uur gereden, want ben niet van die kanten, maar het was zeker de moeite! Hier dus ook een positieve ervaring. Veel succes morgen en geniet ervan! Carmen
|
|
Veroniek
|
10-11-2006 9:03:23
Hoi Peggy
Misschien ben je momenteel al aan het passen, maar toch wens ik je veel succes toe! Het is echt héél leuk!
Hopelijk vind je het kleed van je dromen zoals ik! Trouwens bedankt voor je berichtje! Mijn moeder heeft een foto genomen van mij en het kleed, maar ik heb hem niet op mijn PC staan (dat mijn vriend hem zeker niet ziet op voorhand). Als ik eens bij mijn moeder op de PC zit, zal ik hem eens doormailen! ;o)
De rest van de voorbereidingen zal idd wel goed verlopen, heb een héél goede hulp en zo wordt Lieven toch ook meer met de voorbereiding betrokken ;o)
Laat eens iets weten wat het geworden is...
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Peggy
23-6-2007
|
10-11-2006 10:01:33
Nog niet vertrokken, eerst nog naar de tandarts, maar in de namiddag zal ik er met volle teugen van genieten.
Ook ik zal mijn fototoestel meenemen!!!
Groetjes peggy
|
|
Hely
20-7-2007
|
10-11-2006 10:41:15
Kan iemand me vertellen of ze hier ook grotere maten kleedjes binnen hebben?
Ik ben vorige week al eens gaan passen, in een kleiner winkeltje, nu ja, passen, alle kleedjes waren maatje 42 en met mijn maat 48 konden ze die kleedjes enkel voor me houden.
Sorry maar ik ga echt niks kopen dat ik nog niet aangevoeld heb.
Zijn er anders winkels waar jullie weten of ze grotere maten van kleedjes binnen hebben?
Alvast bedankt
|
|
Ilse
12-5-2007
|
10-11-2006 12:06:03
Hely,
De meeste leveranciers (modehuizen, ontwerpers, ...) sturen de winkel maar één (heel soms twee maten) per jurk... Dit omdat deze jurken nu juist pasjurken zijn...
Ze bestellen dan de juiste maat (of iets groter) en maken hem dan op jouw lichaam...
Ik vrees dat je in veel winkels dit zal tegenkomen :-(
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Peggy
23-6-2007
|
10-11-2006 19:10:17
Terug van de pas!! Het was heel super. Heel vriendelijk en de jurken waren goed doenbar om te passen. sommige konden gewoon dicht, anderen kan je wel aandoen maar doen ze achteraan met een lintje dicht zodat je toch kan zien hoe het eruit zal zien. Dit war ook mijn vrees dat ik nergens in zou kunnen maar in tegendeel..... Het was een hele positieve ervaring.
Nu nog beslissen welk van de drie kleedjes het gaat worden.
Peggy 23/06/07
|
|
Hely
20-7-2007
|
10-11-2006 22:33:07
Mag ik dan eens vragen welke kledingmaat jij hebt Peggy?
Ik ben blij dat het zo'n positieve ervaring was want ik hoop ook binnenkort eens bij La sposa te kunnen gaan passen.
|
|
Veroniek
|
11-11-2006 16:51:04
Dag Peggy
Ben blij dat het goed verlopen is!
Wanneer ga je terug?
groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Peggy
23-6-2007
|
11-11-2006 16:59:10
Hey Hely,
Mijn kledingsmaat is 44-46 hangt ervan af. Wel hebben ze me gezegd dat bruidskledij meestal een mat groter is omdat die kloein gemaakt worden zeker? Dus bruidskledij is dan maat 48.
Groetjes Peggy en succes met de zoektocht
|
|
Evi
|
13-11-2006 23:29:10
Mijn zus en mama kochten hun suitekledij daar en waren zeer tevreden. Ik had voordien mijn trouwkleed al gekocht bij Bruisdboetiek Cony omdat ze daar pasmaten hebben tot 52 (ze hebben ook zelfs grotere) en ik heb een grotere maat. Het was voor mij dus zeer aangenaam om in bijna alle kledij te kunnen. Als je Foto's wil bekijken kan je dit zien op www.kenny-evi.com
|
|
Marita
|
17-11-2006 1:47:26
Hallo Peggy, heb je je bruidsjurk al besteld? Anders moet je maar eens een kijkje nemen op www.bruidsparadijs.be . Jurken passen in maat 44, 46, 48 ... het kan daar allemaal. Nog tot 19/11 zijn er opendeurdagen met speciale prijzen en kortingen bij aankoop bruidsjurk of trouwkostuum en huur ceremoniewagens/bussen. Nog veel succes! Marita
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|