Dag dames,
Gisteren was het dan zover, mijn vrijgezelle! Ik keek er al superlang naar uit!!! Even mijn verhaaltje neerpennen..
Vorige maandag begon al supergoed, eerst verjaardagsfeest van mijn overgrootmoeder (ze is 102 geworden!! En ze is nog vrij goed dus hopelijk is ze er achter 54 dagen ook nog bij), we stonden op het punt om te vertrekken kreeg ik een telefoontje van mijn schoonzus dat ze bevallen is! Dus sinds maandag ben ik een superfiere meter van een héél snoezig ventje
. En dan 's avonds thuis kreeg ik van een vriendin de tip om eens in de brievenbus te kijken. Er zat een envelopje in met als eerste opdracht: Zorg zaterdag voor een (eenvoudige) brunch.
Ik zag het al volledig zitten! Maar woensdag kwam er een domper
Ik had al een kleine week last van zona op mijn voet met zenuwpijnen in heel mijn been. Met medicatie was het verdraagbaar, tot de woensdag, toen kwam de pijn serieus door
ik zag de vrijgezelle al volledig in het water vallen. De dames hebben zelfs nog een spoedvergadering ingepland voor de opties te bekijken want ik kon gewoon niet meer wandelen zonder verschikkelijk veel pijn te hebben. Ik dus naar de dokter voor een "paardemiddel" en dan maar hopen dat het aanslaat...
Donderdag nog steeds veel pijn, net als vrijdag en dan gisteren... Geen erge pijn meer maar toch nog genoeg om te weten dat het een helse dag zal worden...
Mijn lady's stonden om 11u aan de deur, mijn tafel was goed gedekt en ik had gezorgd voor lekker verse soep en broodjes, we zijn goed gestart
!
Na het eten een 2e envelopje: foto's van mij van zeker 15jr geleden op chirokamp en als tip "je gaat je jeugdjaren opnieuw beleven". ik moest een salopet aandoen en kreeg een hoedje op in fele kleuren met zo'n vliegerke bovenop, een grote trekkersrugzak en een feloranje vlagske, serieus fout maar supergrappig!
En dan de auto in, op naar ... Hasselt. Op de parking aangekomen doet er iemand het koffer van haar auto open en haalt eruit... een rolstoel! Superlief van de dames, ze hebben me de hele dag rondgereden. In Hasselt hebben we eerst een stadsspel gedaan en daarna moest ik jeneverkes en lolly's verkopen. Het ging goed, op 45min was alles op en ik had dik € 100 verdient! Dan lekker gaan eten in The Century waarna we ons gingen omkleden om dan een feestje te bouwen. Helaas ging het meisje van wie de rolstoel was niet mee dus die moest ik dan terug inleveren maar ze hadden dan ook krukken voorzien! Toen zijn we vertrokken naar I
the 90's
. Om 3u30 hebben ze me thuisgebracht, nog niet moe maar mijn been begon ondanks alles toch tegen te werken.
Het was ondanks de pijn toch een superleuke dag!