Nu Online
Momenteel zijn er 491 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren vrijgezelle gehad :)"

7-4-2013 21:42:55
Dag dames,

Gisteren was het dan zover, mijn vrijgezelle! Ik keek er al superlang naar uit!!! Even mijn verhaaltje neerpennen..

Vorige maandag begon al supergoed, eerst verjaardagsfeest van mijn overgrootmoeder (ze is 102 geworden!! En ze is nog vrij goed dus hopelijk is ze er achter 54 dagen ook nog bij), we stonden op het punt om te vertrekken kreeg ik een telefoontje van mijn schoonzus dat ze bevallen is! Dus sinds maandag ben ik een superfiere meter van een héél snoezig ventje. En dan 's avonds thuis kreeg ik van een vriendin de tip om eens in de brievenbus te kijken. Er zat een envelopje in met als eerste opdracht: Zorg zaterdag voor een (eenvoudige) brunch.
Ik zag het al volledig zitten! Maar woensdag kwam er een domper Ik had al een kleine week last van zona op mijn voet met zenuwpijnen in heel mijn been. Met medicatie was het verdraagbaar, tot de woensdag, toen kwam de pijn serieus door ik zag de vrijgezelle al volledig in het water vallen. De dames hebben zelfs nog een spoedvergadering ingepland voor de opties te bekijken want ik kon gewoon niet meer wandelen zonder verschikkelijk veel pijn te hebben. Ik dus naar de dokter voor een "paardemiddel" en dan maar hopen dat het aanslaat...
Donderdag nog steeds veel pijn, net als vrijdag en dan gisteren... Geen erge pijn meer maar toch nog genoeg om te weten dat het een helse dag zal worden...

Mijn lady's stonden om 11u aan de deur, mijn tafel was goed gedekt en ik had gezorgd voor lekker verse soep en broodjes, we zijn goed gestart !
Na het eten een 2e envelopje: foto's van mij van zeker 15jr geleden op chirokamp en als tip "je gaat je jeugdjaren opnieuw beleven". ik moest een salopet aandoen en kreeg een hoedje op in fele kleuren met zo'n vliegerke bovenop, een grote trekkersrugzak en een feloranje vlagske, serieus fout maar supergrappig!
En dan de auto in, op naar ... Hasselt. Op de parking aangekomen doet er iemand het koffer van haar auto open en haalt eruit... een rolstoel! Superlief van de dames, ze hebben me de hele dag rondgereden. In Hasselt hebben we eerst een stadsspel gedaan en daarna moest ik jeneverkes en lolly's verkopen. Het ging goed, op 45min was alles op en ik had dik € 100 verdient! Dan lekker gaan eten in The Century waarna we ons gingen omkleden om dan een feestje te bouwen. Helaas ging het meisje van wie de rolstoel was niet mee dus die moest ik dan terug inleveren maar ze hadden dan ook krukken voorzien! Toen zijn we vertrokken naar I the 90's . Om 3u30 hebben ze me thuisgebracht, nog niet moe maar mijn been begon ondanks alles toch tegen te werken.
Het was ondanks de pijn toch een superleuke dag!

Evy
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 972

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik7-4-2013 21:44:48

Oei, de smiley van woensdag moest een zijn ipv een

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik7-4-2013 21:59:53

Oh Evy, superleuk!
heftige week gehad, precies :-) en super dat ze er dan toch een oplossing op hebben gevonden ;-)
ik was gisteren ook op I love the 90s, wie weet zijn we elkaar wel tegen gekomen hihi

geweldig dat je een leuke dag hebt gehad, ondanks de hindernis!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik7-4-2013 22:04:45

Spijtig van je pijn maar goed dat er zo voor je gezorgd is dat het door kon gaan. Proficiat met je overgrootmoeder! Moet heel speciaal zijn als ze je trouw nog kan meemaken!! (Ik ben al heel blij dat mijn ouders het nog gaan meemaken: zij worden 80). Ik heb zelf nog absoluut geen idee of ik wel een vrijgezelle ga krijgen (hoeft niet zo voor mij) maar ergens is het wel tof natuurlijk als mensen moeite voor je doen....

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-4-2013 22:50:57

Haha! Zalig! Ik heb in september een zona op men elleboog gehad, ik heb er nu zelfs nog last van ... Degoutant die zona's! Ken er alles van :'( xxx

debora
18-7-2014
 Meld misbruik7-4-2013 22:51:28

Euhm, volgens mij heb ik je gisteren gezien dan

Zijn naar Hasselt geweest en hebben nog gelachen dat er een vrijgezelle bezig was, met iemand in een rolstoel, maar die toch is recht is gaan staan...

Hadden de vriendinnen toevallig iets roze op hun hoofd? Denk een prinsessediadeem ofzoiets

Hihi...

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik7-4-2013 23:24:24

@ Nadia: Een heftige week dat kan je wel zeggen ja.

@ Bea: Ze hebben inderdaad ongelofelijk goed voor me gezorgd, ik heb schatten van vriendinnen! Iedereen hoopt mee dat Bomma nog zal zien dat haar oudste achterkleinkind trouwt! zijzelf zou nog graag haar eerste achter-achterkleindkind zien... Ze zegt dat ik er maar snel werk van moet maken.

@Kim: Nu nog last van? Amaai! Dat geeft goede vooruitzichten . Maar de dokter zei al dat sommige mensen er nog echt maanden last van hebben, andere (de minderheid) is er op enkele weken vanaf. We zullen zien...

@ Debora: Hihi, dat ben ik geweest , ze hadden inderdaad roze diadeemkes met lippen op. Heb veel reacties gehad op de rolstoel, er was zelfs iemand die vroeg of dat het bij de opdracht hoorde of dat ik echt niet kon lopen. Maar ook heel veel bezorgde reacties, mensen die vroegen wanneer ik trouwde en of ik nog zolang met die rolstoel zat. Wel lief!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-4-2013 11:16:15

Oh super, ze hebben je in de watten gelegd!!
Klinkt als een leuke dag met een goed feestje als afsluiter!!

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 11:21:57

Oh wat leuk! Hier kriebelt het ook voor die vrijgezelle ze!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 18:55:46

Klinkt leuk! Wat een lieve vriendinnen heb jij. Bij mij is het volgende week mijnen toer.. ben eens benieuwd!

debora
18-7-2014
 Meld misbruik8-4-2013 19:22:16

Hihi, super

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 20:23:59

Super! En wat lief dat de vriendinnen zo goed voor je gezorgd hebben!
Ik heb zaterdag mijne vrijgezellen... Ben benieuwd! Het begint al te kriebelen!

tania
28-6-2014
 Meld misbruik8-4-2013 21:01:32

Oh evy, dan heb ik u ook gezien..

Ik heb zelfs eens jeneverke gekocht.. met al het kleingeld wat ik had :p
Had de passievrucht geraakt maar die was maar half,
Dus kreeg ik nog eens een hele bosvruchten ofzoiets..
Super dat ge u geamuseerd hebt !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...