Nu Online
Momenteel zijn er 726 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

??ringen, engelse bus en ceremoniemeester??

9-11-2006 13:07:07
Hoi,ik ben op zoek waar je ringen met vingerafdruk kunt laten maken? Kan dit dat ik op deze site heb gelezen dat het in Wetteren is? Ook had ik geweten of iemand ongeveer weet hoeveel het kost om een engelse rode bus te huren?En hoeveel kost een ceremoniemeester ongeveer?

Alvast bedankt!
Groetjes Kelly

Asselman
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1605

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik9-11-2006 13:12:47

Voor de ringen zal je waarschijnlijk bedoelen KRIS BAELE in Wetteren. Met de rest kan ik je niet helpen. Wij hebben ook gekozen voor een bus, maar de prijzen verschillen heel erg afhankelijk van firma tot firma en natuurlijk ook afhankelijk van je eisen he..

Grtz,
Isabel
01/09/07

freddy

Meld misbruik9-11-2006 15:58:23

Hi Kelly,

Toevallig had ik een huwelijksvideoreportage waar een rode engelse bus aanwezig was.
Ik vraag de gegevens bij het bruidspaar op en contacteer je daarvoor opnieuw. Wat ceremoniemeester tijdens een van mijn reportages hoorde ik al een prijs van 300 euro.
Tot later
fre4@telenet.be

freddy

Meld misbruik9-11-2006 16:28:22

Hallo
Zoals beloofd ivm engelse bus de gegevens even opgevraagd :

Het bruidspaar antwoordde mij hetvolgende

URL: http://www.the-london-ceremony-bus.com/

Adres: Starrenhoflaan 20c - 2950 Kapellen
Tel.: 03/605.95.93 - GSM: 0473/99.34.54 of 0475/95.04.67 - Fax: 03/664.30.74
E-mail: info@the-london-ceremony-bus.com

De mensen die dit doen hebben gepensioneerden in dienst die dit als hobby doen. De bussen zijn prachtig, zo authentiek mogeljik gerestaureerd, vriendelijke chauffeur en de versiering is ook heel mooi. Die krijg je zelfs mee wanneer de bus je op de laatste plaats afzet.

Als je een bus huurt is het misschien wel aangeraden om op voorhand te vermelden dat de chauffeur geacht wordt een kostuum ofzo aan te doen. Anders staan ze er op hun sloffen.

Voor de bus vertrekt op je trouwdag best ook nog even de route die de chauffeur wou nemen bespreken.

Vraag eens prijs hé.
Hopelijk heb ik U hiermede wat geholpen.

Groetjes
fre4@telenet.be

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik10-11-2006 8:06:49

Dag Kelly,

Na de berichtjes van Freddy gelezen te hebben, wil ik toch wel één raad meegeven. Ga op verschillende plaatsen kijken naar de bussen. En liefst nog als je ze kan zien in het daglicht... Wij persoonlijk vonden die van the london ceremony het minst mooi en zeker en vast het minst verzorgd. Een firma die heel mooie en propere bussen heeft is Ceremonie Roger. Jammer genoeg hadden zij niets meer vrij voor onze dag.
Hopelijk heb ik jou hiermee een beetje geholpen.
Grtz,
Isabel
01/09/07

freddy

Meld misbruik10-11-2006 10:21:04

Uiteraard heeft Isabel gelijk, men moet altijd meer dan een contacteren en vergelijken.Dat is trouwens met alles zo.
succes
fre

Kristien
7-7-2007
 Meld misbruik10-11-2006 12:59:58

Hey,
heb zo'n ringen volgens mij gezien bij fededioro. zitten op verschillende plaatsen in belgië
Kristien

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik10-11-2006 16:18:59

Hallo,

Van die ringen met vingerafdruk heb ik ook een folder van Fede Di Oro. Roeselaarsestraat 17, 8870 Izegem. Tel: 051/32 21 79

Veel succes

Helga

freddy

Meld misbruik11-11-2006 9:47:31

Hi Kelly,

In een van mijn vorig berichtje naar jou schreef ik dat wat ceremoniemeester betreft ik al prijzen hoorde van 300 euro....
Sorry maar met euro had ik mij vergist. Dat moest zijn 125 euro
Groetjes
Fre

Evi

Meld misbruik13-11-2006 23:25:20

Wij waren zeeeeeeer tevreden over onze engelse rode bus (dubbeldekker) van bij Ceremonie Roger.
Foto's kan je bekijken op www.kenny-evi.com als je vragen hebt kan je steeds mailen evi@blowreactor.com
groetjes

Marita

Meld misbruik17-11-2006 1:35:05

Hallo Kelly,
neem eens een kijkje op www.bruidsparadijs.be . Een Engelse dubbeldekbus kost daar 680 euro voor 4u bij u ter plaatse (chauffeur en BTW inbegrepen!). Voor een ceremoniemeester moet je 150 euro rekenen (voorwaarden zie website of bel 03/605 55 33). Het bloemstuk van vooraan aan de grille wordt na de ceremonie ook afgegeven hoor. Dat kan je dan nog gebruiken op de eretafel of bij het gastenboek leggen. Je kan eventueel een mailtje sturen naar info@bruidsparadijs.be en dan krijg je alle nodige informatie!
Nog veel succes in je zoektocht!
Nog tot 19/11 opendeurdagen met speciale prijzen en kortingen bij aankoop bruidsjurk of trouwkostuum.
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info