Terug naar overzicht
Ooohh spannend! Die van ons zijn ook klaar, maar bij het graveren waren ze een beetje beschadigd. Onze juwelier is ze dus ook nog even wat aan het opblinken en afwerken. Leuk hé om alles zo vooruit te zien gaan :)
Oh, leuk!!!Het begint af te korten é...geniet nog van je voorbereidingen!groetjesSandra
Ooooh zo fijn, de ringen in huis! Ik ga woensdagochtend om de onze en weet nu al dat ik toch dagelijks zal moeten checken of de ringen er nog even goed uit zien (en vooral als mijn vingers niet gezwollen zijn waardoor de ringen niet meer passen) hihi. Wel een geluk dat jullie voldoende tijd hadden om ter plekke te wachten!!
Ik denk dat ik hetzelfde als jou zal doen, Rebecca. Ik ga woensdagavond die van ons halen :)
Het zal er idd snel zijn! Rebecca en Tineke : zalig gevoel als je ze in huis hebt! We hebben ze toch wel goed verstopt (mocht er ingebroken worden => idee van het lief lol) en we gaan proberen om ze niet meer boven te halen tot 7 juni :-)
Ben ook al een verstopplekje aan het zoeken geweest en doe heel erg mijn best om het doosje toe te laten!