Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: (tweedehands) Enveloppendoos Hartvorm

8-4-2013 12:53:59
Voor ons huwelijk op 13 juli 2013 ben ik nog op zoek naar een enveloppendoos in hartvorm.
Ik had zo eentje in de AVA gezien, maar 80 euro vond ik toch wel veel geld om die maar één keer te gebruiken.
Verkoopt iemand zijn gebruikte enveloppendoos (hartvorm)?

Elien
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1607

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 12:57:06

Je kan ze ook online bestellen en daar is ze toch wel een pak goedkoper!
http://www.styleyourwedding.be/product/4454/enveloppend...
http://www.onestopweddingshop.nl/nl/enveloppendozen/env...
http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Enveloppendoos-Sil...

Je moet maar eens zoeken op internet en dan vind je enorm veel websites. Ik heb die van ons ook online gekocht!

Succes ermee (controleer wel of ze leveren in België en tegen welke prijs, sommige website leveren heel goedkoop of zelfs gratis)!

Sabrina
10-8-2013
 Meld misbruik8-4-2013 13:05:34

Ik heb zo'n enveloppendoos bij AVA gekocht voor 30euro

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 13:35:20

Hoi!

Wij hebben onze hartvormige enveloppendoos zelf gemaakt!
Met houden planken gezaagd in de vorm van een hart. Dan met houten staafjes ertussen aan elkaar getimmerd, volledig met papier marché bekleed en het resultaat mag er wel best zijn! Geschilderd in wit met onze namen en onze huwelijksdatum erop.
Zal ook een mooi aandenken zijn die een plaatsje krijgt nadien in onze living :).
Met wat materiaal die we nog hadden liggen, 2 houden plankjes en verf kwamen we aan 15 euro. Natuurlijk wat geduld en een beetje werk erbij.

groetjes!

laurie
26-4-2013
 Meld misbruik8-4-2013 15:08:19

Mijn hartvormige enveloppendoos uit de ava kost idd ook geen 80 euro, maar rond de 26 dacht ik hoor ;-)
Maar ik ga na onze trouw de onze waarschijnlijk toch ook wegdoen, dus moest je tegen dan nog geen hebben, laat maar weten he ;-)

Brigitte

Meld misbruik8-4-2013 17:17:09

Hallo ,
Waarom ga je niet naar " action " daar hebben ze momenteel houten hartvormige
dozen in verschillende formaten . Ik dacht dat de grootste nog geen 8 euro kost
ofwel lijm je het deksel dicht of sluit je het extra met een lint en kan je me een houtzaag een opening maken voor de enveloppen .
Of je zet het hart gewoon open
Het is in naturelkleur dus je kan het nog zelf schilderen of beplakken (misschien met foto's van jullie ? )
Vee plezier

Elien
13-7-2013
 Meld misbruik10-4-2013 12:25:12

Op aanraden van Brigitte ben ik naar de Action geweest om te zoeken naar de houten hartvormige dozen. Maar helaas niet gevonden.
Aangezien de AVA in Aalst vlakbij de Action ligt, toch even de AVA binnengegaan om nog eens naar de enveloppendoos te kijken.
Ik had mij vorige keer blijkbaar miszien. blijkbaar was het voor 4 dozen 80 euro, voor eentje 20,90 :$.
20 euro vond ik wel een schappelijke prijs, aangezien op internet dit ook zo de richtprijs is.

Toch allemaal bedankt voor jullie reply!!

Groetjes

Kim
13-7-2013
 Meld misbruik6-7-2013 19:06:12

Hallo,

Ik heb op tweedehands.be zo'n hartvormige dozen zien staan voor 10 à 15 euro. Als de vorm niet zo uitmaakt: in Dendermonde - 't Kadooken verkopen ze een mooie doos voor maar 7,95 euro met "Merci" op.
Meer moet dat niet zijn, vind ik persoonlijk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...