Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat als...

8-4-2013 17:09:42
Wat als een bruidje zilverkleurige cowboylaarzen onder haar kleed draagt?
Wat als het trouwkleed vooraan lang en achteraan kort is?
Wat als de gasten van ellende aan de overkant van de feestzaal op konijnen gaan jagen en die braden boven de theelichtjes?
Wat als de feestzaal eigenlijk gewoon je veel te kleine woonkamer is en de gasten van miserie op de trap zitten om een heerlijke boterham met choco te eten?

Je wordt rustig (ok, minder rustig gezien de inhoud van de droom) wakker, kruipt nog even dicht tegen je schattebout en beseft dat het een nachtmerrie was. Tien seconden later grijp je onder de stevige arm van je lieverd door het notitieblokje van je nachtkastje en noteer je weer enkele to do's (check schoenen, check lengte kleed, ...)

That's right, na de even-er-tussenuit-periode en met nog 18 dagen op de teller ben ik totally back en ready to rumble

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1187

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik8-4-2013 17:22:49

Vind ik leuk (y)

lien
4-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 17:24:10

bwaaaaah, ik ken het gevoel. ik had pas een nachtmerrie dat we in de feestzaal aankwamen en dat in onze zaal een feest bezig was en dat wij de kleine zaal hadden waar maar 40 personen in konden.
Maaaan, dan moet ge even op adem komen als ge wakker wordt :-).

Ach, we zullen Marco Borsato maar geloven zeker (de meeste dromen zijn bedrog) ...

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik8-4-2013 17:31:46

Zalig :). Een beetje stressy? Vroeg mij al af waar je was! ;)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-4-2013 17:33:57

Karen, inderdaad een ferme dip achter de rug maar nu volledig klaar voor de laatste beetjes en dé dag!

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik8-4-2013 17:39:03

Hahahaha :-) Ik dacht even dat je eerste zin serieus bedoeld was tot ik verder las :-p

Ik droomde onlangs dat ik volledig klaar stond in vol ornaat maar dat ik toen besefte dat ik geen schoenen had gekocht en dus ik regenlaarzen (zo van die echte groenen tuinlaarzen) moest trouwen :-p

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-4-2013 18:00:51

haha zotte doos!!!!!!!!!!
gelukkig werd je wakker....

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik8-4-2013 19:00:47

Haha geweldig die dromen lezen. ;-)
Hopelijk heb ik ze binne meer dan een jaar niet....

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik8-4-2013 19:26:38

Oei, dat staat ons ook nog allemaal te wachten ;-)

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik8-4-2013 19:26:48

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik8-4-2013 19:41:57

Amai! Dat moet inderdaad verschieten zijn! Ik heb er zo ook al een paar rare achter de rug, ben zelfs eens wakker geworden en echt kwaad op hem, en den duts wist niet waarom. Hij had mij (in mijn nachtmerrie) laten staan voor een ander! Heb hem blijkbaar in mijn slaap ook een goeie mot gegeven :-) Gelukkig kon hij er mee lachen!!
de 27e komt nu wel dichterbij he! Ben zo benieuwd naar jouw verslagje!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik8-4-2013 19:50:06

Ken dat! Heb enkele dagen geleden ook een serieuse nachtmerrie gehad. Dat ik vanalles vergeten was: juwelen, schoenen, ringen en kapper en make-up vastleggen. En dat mijn hubbie2be mij niet kwam halen omdat hij zich van dag had vergist. Was ook content toen ik wakker werd, want het leek allemaal zo echt.
Gelukkig zijn het allemaal maar dromen he
Ben er zeker van dat jouw dag op-en-top in orde zal zijn! Kijk ook al uit naar jouw verslagje
Nog veel succes gewenst bij de laatste loodjes!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 20:01:10

Ik heb ook al enkele nachtmerries gehad over de trouw.. is normaal denk ik. Hoe dichter het komt, hoe slechter ik slaap.. :)

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik8-4-2013 20:19:20

hahaha komt dat door mijn gezaag over zilveren schoenen hier op het forum, dat je daarvan droomt?? ;-)
gelukkig is het maar een droom en bekijk het zo; het geeft je aandachtspunten, waardoor die dingen al heel zeker niet in het echt zullen gebeuren :-)
ik ben ook ERRRG benieuwd naar je verslagje van jouw dag!!!! we tellen mee af ;-)

Ruth
26-4-2013
 Meld misbruik8-4-2013 20:19:51

Ik heb ook constant nachtmerries...En altijd is er wel iets anders mis..Haha, ben zo blij dat ik niet de enige ben!Damnnnnn, nog maar 17 dagen!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik8-4-2013 21:42:29

Haha, nachtmerrie? Het leek me eigenlijk best cool, zilveren laarzen en een jurk die vooraan kort is zodat je die laarzen ziet!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-4-2013 9:07:40

hihi...ik heb ook de meest grappige nachtmerries gehad!!
de ergste was toen de DJ onze openingsdans niet had en het uren duurde voor er muziek uit de boxen kwam en meer dan de helft van onze gasten al naar huis was...
dat hoort er allemaal bij meid ;-) je zal er nadien nog veel om kunnen lachen!!

oh, zo spannend!!
veel plezier nog ;-)!

groetjes
Sandra

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 10:18:14

Ik heb gedroomd dat ik aan de kerk stond in mijn gewone kledij, zonder make-up en zonder mijn bruidskapsel! Dat was ook even schrikken! Iedereen stond mij daar op te wachten :) Gelukkig dat we nog niet dromen van het feit dat onze 'man' niet komt opdagen ;) Dat is toch mijn ergste nachtmerrie, de rest valt wel op te lossen denk ik dan ;)

Nog veel plezier met de (laatste) voorbereidingen en GENIET, GENIET, GENIET!

Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 12:33:20

Moehaha, Beccameid toch!!
En niet stressen: zelfs al draag je cowboyboots en moet ik het stellen met een boterham met choco, ik kom sowieso!
Komt helemaal goed, we zijn er nu toch al lang genoeg mee bezig! Just enjoy the ride!
Zoen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...