Terug naar overzicht
Heb je al eens gekeken bij 'De Slegte'?
Daar heb ik al gekeken, zij hebben het ook niet ... :-(
ik weet dat je dit boekje zoekt en liefst in het Nederlands neem ik aan nu ik ben inmiddels al drie kwartier voor je aan het meezoeken op het net, maar helaas zonder resultaat. Maar zou je het mss ook leuk vinden in een andere taal? als alternatief natuurlijk. waarom ik voor je meezoek? ik ken je niet maar ik vind het een leuk idee!!Mocht ik wat vinden zal ik het laten weten
heb net gevonden dat je dit boekje in amazon.de nog verkrijgen onder de titel Alberta geht die liebe suchen
http://www.buecher.de/shop/ab-2-jahren/alberta-geht-die-liebe-suchen-kleine-ausgabe/hebrock-andrea-abedi-isabel/products_products/detail/prod_id/34104065/
Alvast bedankt voor het meezoeken! Ik stel dit zeker op prijs.Mijn toekomstige geeft echter les en zou dit boekje ook kunnen gebruiken in haar klas.Het is dus wel nodig dat dit in het Nederlands is.Nogmaals bedankt voor de moeite die je erin stopt om mee te zoeken!
je zal dit boekje zeker kunnen laten bestellen bij " standaard boekhandel "
Of misschien eens navragen bij de plaatselijke bib als ze geen exemplaar verkopen?Het is dan wel geen nieuw exemplaar, maar beter iets dan niets hé! :)
De standaard boekhandel kan mij ook niet helpen, hebben ze net laten weten.Ik kan het eens navragen in de bib maar vrees dat dit ook niet zal lukken.Hmm, hopelijk vind ik ergens een exemplaar!Alvast bedankt voor alle suggesties.
Hoi ThibautIk werk in een uitgeverij/boekenwinkel en heb het even opgezocht. Het boekje wordt niet meer gedrukt door de uitgeverij in het nederlands.Het zal waarschijnlijk enkel nog tweedehands te verkrijgen zijn..
Bedankt voor de reactie Ineke.Ik dacht al zoiets.Nu blijkt het uitermate moeilijk te zijn om dit tweedehands op de kop te kunnen tikken.Als iemand het zou vinden laat dit dan gerust weten!
Probeer eens op fb op zo van die 2e hands groep. Of zoveel mogelijk bib's mailen of bellen. Wie weet... Veel succes in ieder geval.
ik heb een paar weken geleden ook alles geprobeert om het boekje te bemachtigen maar het is niet gelukt.Ik zal het uiteindelijk lenen bij de bib om te gebruiken tijdens de huwelijksviering.