Terug naar overzicht
Heyhey,Wel een kleine tip: let op met gewone bellenblazers! Deze maken heel vaak zeepvlekken of kringen op je kleed! Ik heb online speciale "weddingbubbels" gekocht, deze maken geen vlekken :-). Dus oppassen als je ze in de Action zou kopen.Groetjes!Evelien
Waar koopt ge die wedding bubbels?
goeie vraag Tania! en hoogstwss hebben ze ook een kostprijs? Ik dacht hier in een topic al es gelezen te hebben (eentje van 2j terug) dat er iemand die van de action gekocht had en er geen probleem mee heeft gehad. Wat maakt het dan zo speciaal die weddingbubbels?
Die wedding bubbles kosten inderdaad wat geld. Wij kochten bellenblazers in de Hema (€ 0.50/ stuk). Ik heb ze getest op de stof van mijn kleed. Als je het zeepsop rechtstreeks op de stof doet heb je een kring, die je enkel ziet als je die tegen licht houdt. De bellen zelf maakten bij mij geen vlekken.
Zoveel te beter :-). Dan ben je inderdaad waarschijnlijk beter af in Action. Wij wouden het risico echter niet lopen en hebben "weddingbubbels" gekocht. Geen idee wat ze speciaal maakt maar de garantie "maakt geen vlekken op trouwkledij" deed wonderen voor mijn gemoedsrust :-). Wij hebben ze inderdaad ongeveer 0.50 eur per stuk betaald maar tegen Action-prijzen kan natuurlijk niemand op ;-).Groetjes!Evelien
hallo ilseik heb ook bellenblazers voorzienen ik heb deze gekocht via de action in zo ne pakketje van 3dacht 0.70 cent maar wat ik goed vond is dat de ticket die er rond zit er zeer gemakkelijk afgaat zonder in water te weken of op te krabbengewoon los trekken en dan heb ik zelf men ticket gemaakt :)veel succesen niet onbelangrijk , ze blazen goed!!!
in de aldi in belgie komen ze woensdag ook in reclame. alle, zo een bellenblaaskanon wel te verstaan en speciale 'bellenblaassopjes' ook te koop als je dit zou willen..
Dankuwel voor de reacties! Jennyfer, heb je deze nog onlangs gekocht? dan kan ik morgen zeker op zoek gaan.Kathleen, ik heb het zelf ook zien staan :) maar ik vind 5 euro voor zo'n kanon iets te veel, zeker als dat toch maar voor die ene keer is.Toch bedankt voor de tip!
Weet ook dat de meeste bellen in de lucht al kapot gaan voor ze de kledij raken.De ene vloeistof is de andere niet dus als het kan zou ik dat eerst op voorhand testen.Ikzelf werk met een bubbelmachine en ik heb nog nooit gehad dat dit vlekken maakte op kledij, wat ik wel had was dat de vloer glad was na lange tijd gebruik aan één stuk, nu heb ik dure vloeistof gevonden en geen last meer van gladde vloeren, dus je ziet dat er wel degelijk een verschil is in vloeistof.
hallo ilseja ze vorige week ergenstussen het speelgoed per 3 verpakt sta een eendje of kikker op dacht ikgr
Hey Ik heb er besteld op styleyourwedding in de form van champagne glaasjes Heel leuk en bubbelen echt heeeeeeeeeeel goed