Nu Online
Momenteel zijn er 1 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje!

9-4-2013 6:31:38
gisteren is de pastoor langs geweest om ons boekje samen eens te bekijken voor we het drukken . blijkbaar hebben we goed werk geleverd en mag het worden gedrukt het was allemaal prima .wat een opluchting was dit ,terug iets dat al gedaan is en kan klaar liggen voor onze grote dag ! joepieeeeee

kimberly
12-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 988

Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 8:29:01

Amaai, dat is goed op voorhand!

Wij moeten deze avond naar de priester, maar zien niet echt problemen.

Eens het goedgekeurd is kunnen we ermee naar de drukker!

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik9-4-2013 9:27:56

Wij moeten donderdag avond gaan!!
Spannend !!
Heb niet veel zin om dat heel ding weer te gaan veranderen :-)
Heb er al zoveel werk ingestoken .
Dus fingers crossed dat het in orde is :-)

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 9:39:24

Ik heb dat van ons moeten doorsturen naar onze priester en het was ook meteen goed :) Dat geeft inderdaad een heel goed gevoel! Ik heb de onze allemaal afgeprint en gisteren de laatste geniet (150 ex.) :) Ik ben er dus ook klaar voor! :)

kimberly
12-7-2013
 Meld misbruik9-4-2013 12:30:30

sarah, idd het is spannend op voorhand met al het werk dat je er in steekt hoop je natuurlijk dat het goed is . maar toch een opluchting nu! onze priester is wel een gemakkelijke heb nog da geluk hihi

kimberly
12-7-2013
 Meld misbruik9-4-2013 12:33:14

Tineke, ik heb heb het boekje zelf in elkaar gestoken nu laat ik de rest over aan men ventje :) hij is daar stukken beter in ! wel leuk als alles klaar ligt weer iets dat je kan doorstreken op het lijstje .

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 16:08:45

Kimberly, ik heb het volledige misboekje op mij genomen, want ik heb ook de lay-out enzo gedaan, dat is meer mijn ding (ik werk bijna dagelijks met InDesign :)). En ik heb ook meer de finesse om zo'n boekjes te plooien en te nieten ;) Hij vond het allemaal heel goed dat ik dat deed. Maar inderdaad het geeft een supergevoel om dat ook te kunnen doorstrepen!!! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...