Terug naar overzicht
Aangezien jullie trouwen in juli zou het wel eens heel warm kunnen zijn (daar hoop je toch op :)). En je moet weten dat je de hele dag met dat kapsel zal 'moeten' rondlopen. Ik zou dus toch voor opgestoken gaan... Maar dat is mijn mening natuurlijk :)
Ik heb net hetzelfde probleem.Ik had ook eerst opgestoken omdat het in juli toch warm is ( of zou moeten zijn :-) )Maar toen ik mijn kleed ging passen was mijn haar los.Die mevrouw van de winkel zei ook dat ik best mijn haar los laat dat het zo veel mooier was.Maar nu weet ik ook niet wat ik moet doen !!!
Ik vind dat veel afhangt van de achterkant van je jurk. Als je een strapless jurk hebt dan vind ik los haar of zo naar één kant heel mooi.Maar als je een speciale rug hebt dan vind ik het niet zo mooi als daar haren over hangen en kan je beter je haren opsteken.Mijn kapster gaf me in ieder geval de raad om voor een klassiek kapsel te gaan, iets tijdloos. Ze zei als je binnen 10 jaar naar je foto's kijkt mag je niet het gevoel hebben van oh my god wat heb ik toen met mijn haar gedaan
ik heb deze morgen van op men werk nieuwboekje meegebracht met opsteek kapsels :) ik zal dus maar de kapster nog es bellen he wordt moeilijk
Ik herken het probleem. Ik heb gekozen voor een half opgestoken kapsel met krullen.. De tussenoplossing.. Niet volledig vast maar ook niet volledig los. :)