Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes mei 2013

9-4-2013 17:23:10
Hallo iedereen,
Zijn er nog lentebruidjes (met af en toe nerveuze vlinders in de buik ) aanwezig hier op het forum?
Ik zelf trouw op vrijdag 24 mei!
Groetjes

Sonja
24-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 30 | Gelezen: 1471

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 17:48:56

Jaaaa !!!
Ik trouw ook op 24 mei! :)
En hier net hetzelfde gevoel !

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 18:03:44

Hier komen die vlinders ook af en toe tevoorschijn :)
maar 24 dagen meer...waaaaaaah....soms toch eventjes flippen als ik dat getalletje zie :)

Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 18:09:38

wij trouwen op 25mei en die nerveuze vlindertjes zijn ook al aanwezig.
De planning verloopt goed ook al gaat het nog druk worden.

Groetjes

Lore
18-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 18:10:39

Ja! Het komt echt dichtbij :)
Wij trouwen op 18 mei.. Nog 38 dagen en alles wordt concreter en concreter. :)

lien
4-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 19:00:31

haha hier komen de vlinders ook :-). kben tot nu toe altij heel chill geweest, maar nu begint het kriebelen :-). heb met alles heel lang gewacht om te regelen, waardoor er nu heel veel dingen gedaan worden voor de trouw :-).

tinne
18-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 19:04:15

Veel kriebels hier!

Wij trouwen 18 mei en heb het gevoel dat er nog veel moet gebeuren.
Stress volop en ik voel me ziekjes.
Hoop echt dat ik op de dag kan genieten.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 19:23:40

Hier nog een mei-bruidje!! Nog 24 dagen! Het begint echt te korten nu, iedereen begint er over te spraken.. Hier ook kriebels en rare dromen over de trouw.. Dinsdag mijn kleed gaan ophalen, allemaal zo spannend!! :) Nog veel voorbereidingsplezier dames!! Hopelijk zit het weer een beetje mee, het begint vanaf hert weekend wel wat te beteren precies!! :)

Iris
25-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 19:33:31

Hier nog 45 dagen op de teller, we trouwen eind mei. alles wordt stilaan concreter! Maandag eindelijk mijn 1e pas, ben super benieuwd! En morgen het grote gesprek met de pastoor. Hopelijk is ons misboekje ok, want dat ligt hier al lang klaar :) De vlinders vallen goed mee, maar het besef dat het bijna zover is wordt elke dag groter!

Angelique
18-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 19:40:54

Nog 38 dagen hier. Komt dichter en dichter! Maar langs de andere kant begint stilaan alles vorm te krijgen, heel leuk allemaal. En zaterdag mn vrijgezellen, ben eens benieuwd hoe dat zal verlopen :).

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 19:46:58

Wij beginnen ook heel nerveus te worden, bij ons is het nog exact 31 dagen tot onze trouw op 11 mei! Niet zo heel veel meer te doen, maar ook niet zo heel veel tijd meer en dat begint me toch een beetje zorgen te baren... Het is nu vooral wachten tot onze gasten bevestigd hebben (in principe hebben ze nog twee dagen), maar er moeten toch nog heel wat gasten bevestigen (vooral voor de receptie)! En dat maakt me bloednerveus! Kunnen ze nu niet gewoon op tijd iets laten weten? Dat maakt mijn plannen veel gemakkelijker!!! En zeker mensen die al getrouwd zijn, die moeten het toch zeker weten dat het enorm ambetant is voor de bruid en bruidegom als ze last minute laten weten of ze al dan niet komen?

Maar goed... Voor de rest zitten we op schema :)

Nog heel veel plezier met het voorbereiden!!!

Jessica
17-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 20:04:37

Hier ook stress hoor ;-) Hopelijk wordt het weer wat beter! Het moeilijkste is nog ons misboekje, geraakt precies maar Niet af..

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 20:06:08

Jessica, ik denk dat ik dit weekend eieren ga brengen naar de Clarissen in Boom. Je weet maar nooit of het helpt :) Mijn ouders hadden schitterend weer op hun trouwdag en zij hebben ook eieren gebracht naar de Clarissen. Een beetje bijgeloof kan volgens mij geen kwaad :)

Jessica
17-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 20:07:48

Jessica
17-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 20:11:01

Alle beetjes helpen eh ;-) Nog iemand vertraging met misboekje?

AUDREY
24-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 20:56:37

Wij trouwen ook op 24mei en alles is al mooi op orde op enkele dingen na,begin wel wat stress te krijgen maar dat heeft iedereen wel (denk ik ) vele grtjes

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 21:47:25

Wij ook op 11 mei en ik heb ook al zenuwen, soms zelf beetje schrik :) hihi :) Volgende week mag ik ook mijn kleed al gaan halen en dan lijkt alles zo dichtbij eh :) ik denk da ik wel een kalmeerpilletje kan gebruiken voor op de dag zelf??? Zou ik dit wel doen??

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 22:17:02

Hier ook kriebeltjes, maar mijn kleed is sinds vandaag thuis, dus ik trouw al niet naakt

Lore
11-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 23:49:48

Wat moeten de mei bruidjes nog doen ? Ik heb de indruk dat ik dingen vergeet... Xxx

Eva

Meld misbruik10-4-2013 1:36:23

hier 31 mei en ik kan al niet meer wachten , heel veeel vlindertjes

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 8:50:07

Wij nog 30 dagen tot 11 mei. En ja hoor, ook hier volop kriebels. En van die rare trouwdromen blijf ik ook niet gespaard Silke ;-)
Herkenbaar ook van de gasten die allemaal zo op het laatste nippertje nog bevestigen. Ze hebben nog tot morgen, maar gisteren en vandaag hebben er nog wel heel wat bevestigd. Er moeten er nog ongeveer en 15-tal iets laten weten... Ben eens benieuwd hoeveel we er zelf nog moeten opbellen!
Voor de rest loopt alles wel vlot in de voorbereidingen.
@ Katrien: ik ben vorige week naar de huisdokter geweest voor een kalmeer/inslaappilletje omdat ik altijd al een slechte slaper ben, dus voor de trouw zeker. En de nacht voor de trouw wil ik toch wel "goed" slapen. Ze heeft me een plantaardig middel voorgeschreven om tot rust te brengen en beter te slapen: Dormiplant. Zou veiliger zijn dan een echt slaapmiddel en het heeft geen bijwerkingen. Een van de weken eens uitproberen...

Groetjes!
Joyce

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 8:51:31

Op mijn lijstje staat nog:
- Tafelnummers in orde brengen (kan ik pas doen als ik weet wie er nu allemaal komt en wie niet, normaal hebben ze morgen nog om te bevestigen)
- Naamkaartjes schrijven (zal ook nog een werkje zijn :))
- Tafelindeling opmaken (gaat ook niet gemakkelijk zijn, vrees ik :))
- Mijn bruidsjurk gaan afhalen op 20/4
- Proefmake-up nu zaterdag (mijn nicht gaat dit doen)
- Cadeautje kopen voor onze priester en de getuige van mijn vriend
- Bedankjes bestellen (ik heb ze wel al gekozen, maar heb nog geen exacte aantallen)
- Broodjes voor de lunch bestellen
- Nog een afspraak maken met de man die die dag alles in goede banen zal leiden (ceremoniemeester als het ware, maar het zal de vader zijn van mijn vriend zijn getuige :))

En dan zijn we er! Nog een maand om dit te verwezenlijken (eigenlijk maar drie weken, want we gaan nog vijf dagen naar Rome...).

Nog veel succes met de voorbereidingen!!!

Ann
18-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 9:44:13

Hier 17 mei voor de wet en 18 mei voor de kerk en dan is ook het feest!

Het begint inderdaad wel te kriebelen!
Veel moet ik gelukkig niet meer doen, deze namiddag komt m'n broertje (die onze ceremoniemeester is) langs om nog wat dingen te overlopen, en ik moet nog kadootjes voor de getuigen, bruidskindjes en priester zoeken!

Er komen normaal 100 mensen, er moeten nog 39 mensen bevestigen. Dan denk ik, hoh je hebt je uitnodiging al meer dan een maand geleden gehad, onderhand weet je toch of je kan of niet!

Nog 37 dagen, de tijd vliegt echt! En die dag gaat ook zo snel voorbij zijn!

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 9:58:04

Ik ben ook van dat gedacht, Ann. Bij ons hebben ze nu nog één dag en ik moet toch nog van een 30 mensen weten of ze komen of niet (vooral voor onze receptie). Ik ben benieuwd hoeveel ik er nu uiteindelijk ga moeten opbellen!

Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 10:02:11

Bij mijn toekomstige loopt de stress toch ook al op. Ze begint zich zorgen te maken over de kleinste dingen. Nog een geluk dat ik ze wat kan kalmeren.

Bij ons moeten er toch ook nog een heel deel gasten bevestigen, ze hebben nog tot zondag. Hopelijk horen we iederen want ik vind het toch wat raar om mensen op te bellen.

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 10:14:27

Ik vind het ook heel vreemd, Thibaut. Maar ik wil absoluut weten of ze nu komen of niet, dus ik vrees dat ik niet anders zal kunnen... Ik begrijp ook gewoon niet dat je niks laat weten... Maar goed...

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 13:01:02

Als ik dat zo lees hebben wij nog véééééééééééééééééél te doen *stress*!!!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 20:57:27

Wij hebben vandaag (1 dag voor de uiterste datum om te bevestigen) nog een heel aantal reacties binnengekregen. Vooral van mensen die niet kunnen komen (receptiegasten vooral).
Ik snap het ook niet zo goed dat je daar zo lang mee wacht. De meeste mensen weten al máánden dat wij op 11 mei trouwen. Dan weet je toch ook al snel of je die dag vrij bent of niet... Tja, mss durven de afzeggers dat niet goed te laten weten en wachten ze daar tot het laatste nippertje mee.
We moeten nu nog een tiental bevestigingen krijgen. Ik vrees dat we die mensen zelf zullen moeten opbellen.
Met de tafelindeling en de schikking zullen we dus nog ff moeten wachten. Maar voor de rest is alles zo goed als klaar.

Het mag gaan komen, die dag!

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:23:04

Hoi Joyce,

Ik heb gisteren al een reminder gestuurd naar sommige mensen. Wij moeten ook vooral van receptiegasten nog een antwoord krijgen en ik vrees dat ik ook persoonlijk contact met hen zal moeten opnemen. Vandaag is bij ons de laatste dag dat ze volgens onze uitnodiging nog iets mochten laten weten.

Ik ben benieuwd!!

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 12:04:05

Ey dan zal ik ook eens naar de dokter gaan :) Mijn tafelindeling is zo goed als af, ma nu begint het die zijn uiteen en ja da word die tafel te groot dus ja moet ik ze splitsen maja das een familie maja ma me 4 waar zet ik die dan bij : ) en waar ik ook zo ne angst voor heb da ze zeggen da ze komen en uiteindelijk ni komen! :) Ja pff :)
D e bedankjes moet ik ook nog doen, volgende week met mijn haar mijn kleed gaan halen ;) en nog eens naar de pastoor ook allemaal volgende week woensdag ;)

Natascha
25-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 21:01:22

pfieuw wij trouwen 25 mei en als ik zo lees moeten wij toch ook nog een aantal dingen klaarspelen ...
Gelukkig zijn er nog enkele feestdagen waarop er nog wat kan 'geknutseld' worden.
- Menukaarten nog maken
- Misboekjes nog afwerken en nog eens langs de pastoor
- Bedankjes nog maken (snoepjes in een plastic bol)
- Bloemen nog gaan kiezen en bestellen
- Vaasjes maken voor de tafels feestzaal (we maken ze in kaarsvet)
- Tafelnamen en tafelschikking
- Aan de kledij van beiden gebeuren nog retouches
- Ringen ophalen
- Muziekkeuze overlopen met onze muzikant voor tijdens de misviering
Maar met de hulp van mijn bruidsmeisjes (we hebben al samen geknutseld aan enveloppedoos, naamkaartjes) komt dat wel in orde :-)
Bovenal genieten, zaterdag staat mijn vrijgezellen op het programma!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...