Terug naar overzicht
Bedankt voor de tip, Jan! Ik was er zo van geschrokken, dacht dat dat iets belangrijk was. Had ik geweten dat het gewoon een reclamefolder was, zou ik het nooit betaald hebben. 't Mag dan maar een domme postzegel zijn, maar ik vind dat dat de slechtste reclame is die je kan maken. Zo jaag je klanten toch weg? We vonden die kostuums op de huwelijksbeurs nochtans mooi, maar geen haar op mijn (en nog minder op het zijne) hoofd dat er aan denkt van daar te kopen. We zullen in Sint-Niklaas eens gaan kijken dan, da's zelfs dichterbij :-)Kan je ons misschien een idee geven van de prijsklasse daar? De mannen van de suite zouden een bijpassend pak willen. Maar iets meer in de "nadien nog draagbare" prijsklasse, zoals ze het noemen :-)
Wij hebben de reclame zo in de brievenbus ontvangen maar een bevriend koppel is het ook op de post gaan halen! Vreemd want we wonen de gemeente naast hen en bij ons zat het wel gewoon in de bus...
Ik zou daar een brief over schrijven of mailen naar dat bedrijf, en dan (alle) portkosten terug eisen!
mss kan het bedrijf er zelf ook ni aan doen?Ging er gewoon iets mis, ik zou ook gewoon eens mailen/schrijven naar hen.Mijn vriend won daar een kostuum, en echt wel van goede kwaliteit dus kan moeilijk geloven dat ze te gierig zoude zijn om voldoende te frankeren?
Ik heb hen een mailtje gestuurd. Ze hebben zich uitgebreid geëxcuseerd, en boden onmiddellijk aan de kosten terug te storten als ik mijn rekeningnummer gaf. Ze zeiden ook dat ik de fles cava gratis mocht komen ophalen om het ongemak te dekken.Ik heb dat uiteraard niet gedaan, maar hun reactie toont wel aan dat het buiten hun wil om gebeurd is. Ze waren heel geambeteerd.
Die reactie kregen wij ook, met letterlijk erin dat het alleen bij dat ene exemplaar zal geweest zijn. Ondertussen heb ik nog al mensen gehoord die het voorgehad hebben. Heel tof dat ze dat aanbieden en dat ze hun fout inzien, dat wel. Maar dit is geen "toevalligheid" meer denk ik dan. Ofwel hebben ze heel toevallig verschillende enveloppen te weinig gefrankeerd. Soit, hubbie heeft zijn kostuum al elders gevonden en gekocht.