Terug naar overzicht
Dit is wel een heel speciaal model , nog nooit gezien , en ben hiervoor ook al gaan rondkijken . Ofwel het fotoke van het voorbeeld meenemen naar bv een drukker of een zaak waar je uitnodigingen kan bestellen . Ofwel zal je het op de site moeten bestellen waar je het voorbeeld van de enveloppe gevonden hebt .Hopelijk komt het snel in orde
Ik zou er inderdaad ook mee naar een drukker gaan, die gaat je meteen kunnen vertellen of hij daar kan aangeraken. Houd er wel rekening mee dat dit geen standaardenveloppen zijn en dat die wellicht besteld moeten worden of zelfs geproduceerd (a.d.h.v. een kapvorm). Ik vrees dat dit op twee weken niet in orde zal zijn, maar je kan het altijd vragen. En eerlijk gezegd dat ik dat dit ook wel eens heel duur kan zijn... Maar met vragen doe je niks verkeerd! Als de bliksem naar een drukker zou ik zo zeggen met die afbeelding :) Ik heb ze nog nergens gezien!
Het grote probleem is dat ik in Londen woon en niet zomaar naar de drukker kan gaan...Ik heb hier in Engeland wel wat nuttige adressen gevonden, dus ik ga het misschien hier eens proberen. bedankt voor jullie berichtjes! nu weet ik tenminste dat het normaal is dat ik deze envelop niet vind.