Terug naar overzicht
Ik volg dit even mee. Voor de kerk heb ik wel een idee, maar voor het gemeentehuis niet echt...
Onze ceremoniemeester is onlangs langsgeweest en om het in zijn woorden te zeggen: "van minst naar meest "belangrijkst"' in - en uitstappen.
En wie zijn dat het minst belangrijkst: broers en zussen/getuigen/grootouders? Ik vind het toch heel moeilijk om daar een onderscheid in te maken :) Op onze dag zou ik zeggen dat de getuigen belangrijk zijn, maar familie is ook enorm belangrijk...
Bij ons zijn de getuigen familieleden en gaat het dus als volgtOma's en opa'sBroers en zussen (met partner van jongste naar oudste)Mijn ventje met zijn moederIk met mijn oudste broer (geen papa) en voor ons de bruidkindjes
Ik dacht aan:- Grootouders (weet nog niet hoe ik dit moet oplossen, aangezien mijn grootvader alleen komt. Hoe zouden jullie dat doen? Je kan die man toch onmogelijk alleen laten lopen of wel?)- Broer met zijn vriendin- Getuigen- Mijn mama met mijn schoonvader- Mijn vriend met zijn mama- Bruidsmeisje- Ik met mijn papa
mss belangryk om weten wie er in onze suite gaat... Myn moeder allen, vader is reeds overleden. Myn broer, de schoonouders, myn getuige met haar man, men vriend zyn getuige met vrouw, 2bruidsmeisjes, en natuurlyk het bruidspaar. Doen ze in het gemeentehuis ook de bruid laatst? Wy trouwen niet voor de kerk...