Terug naar overzicht
Ik heb van verschillende plaatsen van die neprozenblaadjes (da's zo makkelijk om overal mee te nemen he :p) en eigenlijk vind ik die van de AVA qua kwaliteit het beste! Die liggen bij de linten.
Ava heeft echt ALLE kleuren :)
piepsin de action kan je erook vinden...groetjes
Bij Xenos (in NL) vind je er ook
In een carnavalwinkel hebben ze er ook. Bij ons goedkoper dan bij ava...
Jonina en MariekeHoeveel hebben jullie betaald voor de rozenblaadjes?Groetjes
ACTIONik denk voor 50 cent voor 100 blaadjes. Wit, roze en rood verkrijgbaar ;)
hallo ,ik ben ook een toekomstige bruid, en ik werk in de action, en ik heb dus inderdaad ook de rozenblaadjes van me werk meegebracht ,zoals Sabrina hierboven vermeld is het rond de 50 cent voor 100 rozenblaadjesrose,wit en rood en ze zijn wel mooisucces alvast
Ik heb er besteld bij Aliexpress.com een Chinese website met alles echt alles! De prijzen verschillen en je ziet vaak het zelfde terugkomen, maar als je goed oplet kan je echt wel koopjes doen.Ik heb 4000 oranje rozenblaadjes gekocht voor 20 dollar... Een koopje dus. Gratis verzending. Ik heb ze begin van deze week besteld en zou ze normaal binnen de maand moeten krijgen. Zo niet krijg je via de website je geld terug. Ook als ze binnen een bepaalde termijn niet verzonden worden, wordt de verkoper hierover aangesproken en krijg je het geld terug. Als je interesse hebt laat ik weten of ze goed zijn toegekomen of niet. Groetjes