Terug naar overzicht
Hey, na t schijnt zou je een code of een kaart kunnen krijgen want die paaltjes gaan om 11u naar bovendien dacht ik. Als je een ceremonie meester hebt dan kan die dat gewoon aanvragen normaal gezien. Groetjes
Dag Katrien,Wij hebben op het districtshuis een code gekregen om de paaltjes te laten zakken, en ook wij trouwen op een zaterdag. Misschien dus toch blijven proberen te bellen, of eens langsgaan?
Ik probeer straks zeker nog wel eens te bellen, hoor, maar wou hier ook al ervaringen vragen. :-)Ik hoop vooral dat ze niet moeilijk gaan doen omdat het juist de dag nadien de 10Miles is. Ik had er al een mail voor gestuurd en kreeg als antwoord "ze zullen al wel hekken aan het zetten zijn, maar mijn ervaring leert dat het geen probleem zal zijn."Toen ik een mailtje terug stuurde om te bedanken voor de informatie, kreeg ik een mail terug "ja, maar ik kan het wel ni 100% zeker zeggen dat het wel gaat, hé".Ja wat is het nu?? Dus niemand kan me tot hiertoe zeggen of ik wél of niet op de Grote Markt ga kunnen parkeren, ondanks m'n parkeerkaarten!