Nu Online
Momenteel zijn er 688 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Handtasje voor de bruid?

10-4-2013 11:02:42
Beste medebruidjes,

Iedereen van de suite zal die dag een handtas bijhebben, maar toch ga ik er mij raar bij voelen als ik mijn spullen niet zelf kan bijhouden. Ik weet dat de mama's een kleine handtas meenemen en mijn GSM is niet van de kleinste.

Is het raar om als bruid ook een handtasje bij te hebben? Ik heb het nog geen enkele keer gezien, daarom vraag ik mij dit af. Ik wil niks groot, maar toch iets waar ik mijn GSM kan in stoppen en ik heb ook niet zo heel veel zin om er veel geld aan uit te geven. Iemand tips?
Hoe neem je dat dan mee, want ik zit sowieso ook al met het bruidsboeket?

Tineke
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1317

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-4-2013 11:05:46

Ik heb een mooi bruidstasje gekocht in Spanje, ik heb het toch al vaak gezien hoor dat een bruid een tasje bijheeft. Je moet het niet de ganse dag vasthebben maar er is vast wel iemand die het op de gepaste momenten wil overnemen...
En in de feestzaal enzo kan je het gewoon dicht bij je leggen xxx

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 11:10:14

Dankjewel, Kelly! Het lijkt mij inderdaad handig! Ik zal nog eens goed moeten zoeken op het internet dan :) En dan maar hopen dat het bij mijn jurk past...

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 11:14:06

Ik ben ook op zoek naar een mooi tasje zonder een fortuin uit te geven :)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik10-4-2013 11:28:01

Hier idem. Mijn schoonmama to be kocht een leuk online via Bouffante en betaalde iets van rond de €40. Ik denk dat ik daar ook eens ga zien. Ze zouden er in alle kleuren hebben.

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik10-4-2013 11:29:45

ik ga zelf geen tasje meenemen, omdat ik gok dat ik met bruidsboeket en glazen champagne al genoeg in m'n handen ga hebben :-) (clumsy me ... ;-))
mijn getuige houdt mijn spulletjes bij in haar tasje - superhandig hihi

maar ik heb het ook al vaker gezien hoor!

H&M heeft soms heel mooie tasjes (onlangs in Maastricht toch gezien) - ik denk dat als je goed zoekt, je gemakkelijk een relatief goedkoop tasje vindt!

noortje
14-9-2013
 Meld misbruik10-4-2013 11:56:49

Ik heb mij (Toen ik mijn bruidskleed ben gaan kopen) ook een tasje gekocht.. Een witte, kleine clutch is het eigenlijk.. (Eentje die ik enkel kan vasthouden, zonder bandjes dus) Koste rond de 50 euro denk ik, maar het is ook nog leuk om erna te gebruiken! En het lijkt me handig om er mijn GSM, zakdoek, mini-deo ofzo in te steken!

Het lijkt me ook niet makkelijk om er de hele dag mee rond te lopen, maar dan geef ik het even aan iemand die ik vertrouw hè (Mama of een vriendin ofzo)

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik10-4-2013 12:02:00

Je kan ook eens kijken in winkels zoals Claire's of Accessorize. Die hebben ook vaak leuke clutches.
Ik heb er ook al gezien bij New Look. Eigenlijk een kledingwinkel, maar ze hebben er ook schoenen, wat juweeltjes en handtasjes.

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik10-4-2013 12:26:50

Ik was niet van plan om en tasje mee te nemen. Ik dump mijn spulletjes (identiteitskaart, lipgloss, zakdoekjes en migraine-pillen) wel bij de mama. Mijn gsm neem ik niet mee, al wie belangrijk is die dag is bij mij. En in noodgevallen zijn er genoeg andere GSMs. Ik zal al blij zijn als ik mijn boeket nergens vergeet :D, laat staan een tasje.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik10-4-2013 12:35:13

ik had een handtasje voorzien (wit enveloppe-model, 12eur in Claire's), maar dit lag gewoon in de koffer van onze auto. en ik heb mijn gsm die dag geen moment gemist ;-)
je hebt echt geen tijd om daar naar te kijken. hij heeft zelfs heel de dag afgestaan.

in mijn tasje zaten ook nog: pilletjes tegen hoofdpijn en misselijkheid, rescue spray (voor als de zenuwen te erg zouden oplopen), pas, make up.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik10-4-2013 12:36:45

Ik had mijn handel al vol met het bruidsboeket, de sleep van mijn kleed (met een ringetje om mijn vinger), de hand van mijn echtgenoot en een glaasje bubbels, dus ik heb niets meegenomen :-). Alles zat in een grote rugzak ik de auto van mijn ouders maar ik heb er niets, maar dan ook niets van gebruikt (mijn EID niet, mijn GSM niet, mijn centjes niet, mijn noodkit niet, niets ;-)). Voor mij was het dus echt compleet overbodig. Maar als je er toch eentje wil, ben ik er zeker van dat je wel goedkope kan vinden hoor :-). Kijk zeker eens in van die Turkse winkeltjes enz, veel keuze, veel satijn en veel bling voor geen geld :-).

Groetjes!

Evelien

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik10-4-2013 12:42:43

Ik ga die dag ook bij gsm niet meenemen. Ze moeten mij niet storen die dag en in geval van noodgevallen zijn er inderdaad genoeg die een gsm bij hebben.

Mijn beste vriendin trouwt in juli en zij heeft een handtasje, maar mij lijkt het wat overbodig omdat je in de meeste gevallen van de tijd dit toch in bewaring geeft bij iemand anders.
De zaken die ik moet meenemen geef ik dan wel aan 1 van de ouders.

wendy
21-9-2013
 Meld misbruik10-4-2013 15:13:12

Heb de mijne besteld bij Monsoon Accessorize. Met verzendkosten was het minder dan €30. Een rdelijk simpel model dat ik daarna nog kan gebruiken.

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 15:27:15

Dankjewel voor de tip, Wendy! Ik heb er daar ook net eentje besteld :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-4-2013 17:45:02

Ik doe wel een tasje mee maar geen wedding-exemplaar. Dit zal het meest van de tijd toch achter de schermen (auto, feestzaal) liggen en degene die ik mooi vind, zijn me iets te duur. Om online nog iets te vinden, is het wat krap qua tijd dus ik heb mijn getuiges opgedragen om een grote tas voor hen te vinden zodat ik alles bij hen kan proppen!

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik11-4-2013 15:58:17

Ik heb een rode satijnen clutch gekocht voor..... 4 euro! Was op een koopjesavond in een handtassenwinkel.
Ben ook niet van plan om er veel in te steken maar mij kennende zal 't alweer te klein uitvallen.
Mijn bruidsboeket heb ik handig opgelost en laten maken in de vorm van een uitlopende polscorsage. Dan heb ik nog een hand vrij om bubbels vast te houden of andere dingen te doen.

Tino

Meld misbruik16-5-2013 9:54:48

Sylvia,

wij hebben in onze winkel een uitgebreid gamma handtassen en suite-tasjes.
Contacteer ons gerust vrijblijvend

mvg
Ellen
www.aura-online.be

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik16-5-2013 10:02:47

ik kocht ondertussen een oud roze clutch bij I am en ben er volleeeedig weg van :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...