TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
6-6-2014
|
10-4-2013 12:37:03
Ik duim mee voor het stralende weer!!! Hopelijk is tegen dan je wiplash, gekneusde ribben en rug veel beter!!
Ga je voor echte bloemen met je bruidsboeket? Want stap dan de bloemenwinkel binnen en bestel er snel eentje Hopelijk vind je nog geschikte schoentjes voor je zoontje!!
Heel veel succes nog met de laatste voorbereidingen!
|
|
Tineke
11-5-2013
|
10-4-2013 12:46:49
Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en één goede raad: voel je dat het niet slim komt, schakel dan snel wat familieleden en/of vrienden in om jou te helpen! Ze zullen meer dan blij zijn dat ze deel mogen uitmaken van 'jullie' dag!!
En ik duim voor stralend weer én dat jouw gezondheid piekfijn in orde is!!!
|
|
sofie
20-4-2013
|
10-4-2013 12:59:02
Ja, hier zelfde gevoel, wah, mr 1 cijfer meer... spannend... Troost je, hier staat er ook nog van alles op de TOEDOElijst... maar ik heb er (nog steeds) vertrouwen in dat het wel in orde komt. Het kan ook niet anders hé, en anders is het pech, ik heb me voorgenomen niet te stressen maar ja, we zien wel als het zover is of dat effectief ook zo zal lukken... Ik werk nu eerst die dingen af die dringendst zijn en zie dan hoe ver ik nog kom... Veel beterschap, genoeg rusten is belangrijk denk ik... (en oja, dat opruimen en poetsen staat ook nog op mijn lijst (ergens onderaan )
|
|
Eline
20-7-2013
|
10-4-2013 13:16:26
Veel succes nog! En zoals hierboven staat: vraag hulp indien het niet lukt alleen. Je dierbaren zullen dat normaalgezien met veel plezier doen! Vanaf maandag wordt het stralend lenteweer dus daar hoef je je inderdaad al geen zorgen over te maken
|
|
krista
9-8-2013
|
10-4-2013 13:20:39
Heel veel succes zodat jij toch kan genieten van jullie dag... En ik ben hier al aan t stressen met 120 dagen op de teller. Ik zou wel niet in jou schoenen willen staan hihihihi. Het komt wel allemaal op tijd in orde, je zal dat wel zien. Hopelijk betert het lichamelijk wel n beetje, veel beterschap in elk geval.
|
|
kelly
13-7-2013
|
10-4-2013 13:44:30
Whiiiiiiiii spannend!!!!!!!!!!
|
|
Katrien
20-4-2013
|
10-4-2013 14:32:29
Die schoentjes van m'n zoontje (5j) vind ik het lastigste van alles. Hij heeft een mooi zwart kostuumpje, lichtblauw hemd, dus ik wil eigenlijk zwarte schoentjes, geen sportief model, maar vind er geen. En dat wil ik ook niet online bestellen. Ik heb nu wel mooie bruine schoenen gezien. Kan dat? Maar dan misschien beter combineren met een wit hemdje ipv een lichtblauw. Ik denk niet dat z'n broek litsjes heeft voor een ceintuur, anders zou ik een bruine ceintuur erbij kunnen kopen. Of is dat "erover"?
|
|
Tineke
11-5-2013
|
10-4-2013 14:51:38
Goh, het hangt af van het soort bruin. Cognac staat bijvoorbeeld heel mooi op zwart en dan een cognac riempje en het is helemaal af! Donkerbruin zou ik precies niet nemen, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi...
|
|
NANCY
20-4-2013
|
10-4-2013 14:55:32
Hey Katrien, Zelfde teller hier! Voor we 't goed en wel beseffen, is 't zo ver! Alleen is 't mijn hubby die nog geen schoenen heeft! Kids hebben alles wat ze nodig hebben (tenu met lange broek én tenu met bermuda). Mijn kids wilden persé Converse sneakers! Vonden dat tof zo dat speelse accent... Kaartjes voor de wensboom moeten nog geprint en gesneden worden maar dat zal vlug gaan met de snijmachine. Lintjes moeten er nog aangeknoopt worden. Was van plan om soort boompje te maken, maar 'k denk er al niet meer aan. 't is toch niet meer haalbaar. Heb ondertussen reeds ALLE ruiten gekuist (van de beneden verdieping wel te verstaan! Bovenverdieping zal voor na 20/4 zijn hoor! ) Nu zaterdag naar kapper voor haarkleuring en bijknippen. Dan afspraak om tandjes te bleachen. En hopelijk vinden we dan ook nog de tijd op op jacht ge gaan naar mijn hubby zijn schoenen! Mijn album met boudoir foto's moet nog afgewerkt worden maar ik kan dat alleen maar doen als mijn wederhelft niet thuis is, dus da's een beetje moeilijk. Maar 'k heb nog tijd! Donderdag 18/4 en vrijdag 19/4 ben ik thuis en ben van plan om er donderdag ne keer goed in te vliegen. Vrijdagnamiddag dan naar de feestzaal om de decoratie af te werken. Ik stress en slaap slecht, droom ook raar maar al bij al geloof ik dat alles goed komt! Per slot van rekening, eten en drank is voorzien, stadhuis is geboekt en wij zijn er! Dus de "hoofdingrediënten" zijn aanwezig! Veel succes nog met de voorbereiding en bij de osteopaat! Ik
|
|
Katrien
20-4-2013
|
10-4-2013 14:55:41
Het is net iets donkerder dan wat ik me bij cognac voorstel, maar het is zeker geen donkerbruin dat bij zwart aanleunt. Je ziet echt wel dat het bruin is. Maar dus ook geen lichtbruin zoals "bijna ecru".
|
|
Katrien
20-4-2013
|
10-4-2013 14:59:04
@Nancy: haha, ja de hoofdingrediënten zijn er. :-) Ik slaap al bij al niet zo slecht (toch niet van de trouw) en droom ook niet raar, dus dat valt al mee. 19/4 ben ik ook thuis, ga m'n nageltjes nog laten doen. Moet ook nog tot aan het stadhuis zien te geraken voor ons huwelijkscontract binnen te smijten. Moet blijkbaar afgegeven worden, maar we gaan het vrijdag pas halen bij de notaris. Is dus sowieso voor volgende week. Eens horen of ik dat ook pas vrijdag mag doen, of dat dat vroeger moet.
|
|
Tineke
11-5-2013
|
10-4-2013 15:03:52
Katrien, heb je de mogelijkheid om het kostuum eens mee te nemen naar de winkel waar je de schoenen zag? Zo niet, neem dan gewoon een andere zwarte broek mee. Dan zie je meteen of het gaat of niet :) Veel succes nog!!!
|
|
Ann
24-1-2014
|
10-4-2013 15:06:25
spanned zeg!!! veel succes en plezier op jullie dag! x
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
10-4-2013 15:07:00
Katrien, wij hebben voor onze zoon zwarte schoentjes gehaald bij Humpiedump. Die vallen heeld goed mee van prijs en zijn heel feeslterlijk. Doe je bestelling via de telefoon, zij helpen je met de goeie maat want afhankelijk van het soort schoen neem je beter een maatje groter dan de gewone schoenmaat. Ik raad je hen echt aan. Als je hen vandaag nog kunt bellen, kan je de schoenen vrij snel bij je hebben! En voor de rest, iiiiiiiiiiiiiiiiieeeeh :) zo spannend zeg!!! Binnen een weekje is er ook maar 1 getalletje meer hier. Doe dat goed bij de laatste stapjes 20-aprilschatten!!
|
|
NANCY
20-4-2013
|
10-4-2013 15:16:28
@Katrien, notaris kon al iets per mail doorsturen naar het stadhuis van ons. Contract moest 2 weken voor het huwelijk binnen zijn bij ons. Nu nog even stressen en zweten, maar één ding is zeker: op 20/4 kan 't mij niet meer schelen en ga ik met volle teugen genieten!!!
Bedankt voor de leuke berichten! @Rebecca: volgende week is 't van tzelfde bij u hé! Maar ik ben er zeker van dat jouw voorbereiding tot in de puntjes geregeld is, niet?
Veel succes nog aan iedereen!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
10-4-2013 15:19:55
Nancy, ik weet wat ik wil maar ik ben er nog niet is een betere omschrijving. Heb effe een serieuze dip gehad hoor maar hoe meer het nadert, hoe meer de adrenaline stroomt en ik bergen kan verzetten. Nog wel wat dingen te doen maar het lukt wel. En zoals je zegt, die dag ga ik zoooooo genieten en zal het maar moeten lopen! Geniet er nog van en ik duim al enige tijd voor zonnig lenteweer!
|
|
Katrien
20-4-2013
|
10-4-2013 15:33:55
Hier op m'n papier staat enkel "Huwelijkscontract ja/neen. Indien ja, nog bezorgen voor het huwelijk op de burgerlijke stand". Ik heb juist het formulier ivm de getuigen doorgemaild, en gevraagd hoe het juist zat met het contract. Zal het morgen dan wel weten.
Rebecca, zijn dat soepele schoentjes? Ik weet dat de service van Humpiedump super is. Maar de zooltjes van de schoenen mogen niet te hard zijn (als je snapt wat ik bedoel), want dan kan m'n zoontje er niet deftig mee stappen. Ok, het zijn geen sloefjes, weet ik wel, hé. Maar als het echt harde zolen zijn, die amper meeplooien, gaat het echt niet. En hij moet die toch een hele dag aandoen, hé.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
10-4-2013 15:58:48
Katrien, net eens gaan voelen . De schoentjes zijn van Linovia en binnenin is het zooltje een soort kussentje en de schoentjes geven deftig mee.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
10-4-2013 16:05:31
OK, bedankt voor de info Rebecca!
|
|
Katrien
20-4-2013
|
10-4-2013 16:39:16
Net al antwoord gekregen van de dienst bevolking dat ik het huwelijkscontract gewoon mag doormailen. OEF! Da's héél wat uurtjes wachten bespaard, want het is altijd enorm wachten bij ons op het stadhuis.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|