Terug naar overzicht
Vanaf dan gaat het heel snel vind ik!! Nog veel succes!
Oh spannend he Eline...Hier nog 120 dagen maar de stress slaat al toe vrees ik.Gisteren een echte dipdag gehad (bloos), vanacht nachtmerries gehad en nu zit ik hier gelijk ne zombie..Zal wel overgaan zeker... we blijven :-D.Er moeten nog zoveel kleine dingen geregeld en gedaan worden maar eigenlijk is het er nog net te vroeg voor, ken je dat gevoel dat ik nu heb.. pff.. hihihi.
Silke, mercikes!Ja, Krista, ik ken dat gevoel. Alles maar uitstellen omdat het nog 'te vroeg' leek, maar nu toch het gevoel krijgen van WAAA... ik krijg het niet allemaal meer gedaan Maar gelukkig is er mijn ventje nog die mij terug met de voetjes op de grond krijgt. Sinds vorige week houdt hij ons to-do-lijstje en budgetberekening bij en hij is ervan overtuigd dat alles op tijd zal klaarzijn. Die nachtmerries heb ik ook al enkele keren gehad. Vannacht zelfs gedroomd dat ik in de winkel liep en dat de kar echt VOL lag met allemaal spullen voor onze trouw en aan de kassa bleek dat ik het niet kon betalen. Pff, rare droom. Maar inderdaad... we blijven lachen Ook nog veel succes!
hallo,Lijkt mij leuk om voor al die persoonlijke details zelf aan de slag te gaan. Jullie uitnodigingen, decoratie en dergelijke zullen alvast origineel zijn en 100 % bij jullie passen. Bij mij helaas nog 408 op de teller, maar kan er wel van genieten om het internet af te zoeken naar leuke ideetjes en interessante blogs. Nog veel plezier!
Dames, voor jullie het weten zal jullie dag er zijn! Wij dachten in oktober 'oh, nog 7 maanden, meer dan tijd genoeg om alles te regelen' en nu voel ik toch lichte stress opkomen met nog 30 dagen op de teller. Over exact één maand is het zover! De to do-lijst is al niet zo lang meer, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal snel gedaan zal zijn. Ik heb toch nog wat dingen op mijn lijstje staan die nog wel even tijd in beslag zullen nemen :) Nog heel veel plezier met de voorbereidingen!!!
Geniet ervan Eline, voor je t weet is't zover:)De laatste voorbereidingen zijn superleuk. Ik heb zelfs soms een beetje heimwee als ik dat allemaal lees;)
Geniet er van, lijkt me echt superleuk! Ik ben net onder de teller van 200 dagen gedoken en heb nog dat gevoel van 'tijd genoeg!'. Wel al veel plannen maar nog weinig concreet. Ik ga blij zijn als ik weer echt wat kan doen!
Wiii, echt, vanaf 100 dendert het naar beneden en kan je dingen beginnen afwerken. Beetje per beetje zie je het totaalresultaat komen en da's echt super!!
Oh, de 'magische' 100... super!Vanaf nu zal alles heel snel gaan dus nog volop genieten van alle voorbereidingen!Voor je het weet is je grote dag daar!!groetjesSandra