Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alles dat mis kan gaan, gaat mis!!

10-4-2013 15:08:59
Hallo mede-bruidjes!

Ik moet ff iets kwijt!
Alles wat er kan mislopen, loopt hier ook maar mis!!
De ontwerper van onze uitnodigingen was té laat, de drukker die er ook geen haast in had was het begin van alle ellende!
We waren al een week té laat met onze uitnodigingen, maar ook hadden we niet alles.
Dan maar laten bij drukken (alweer een week moeten wachten!)
Ik mocht uiteindelijk om mijn drukwerk en wat zien we: ipv 100 ex voor de receptie hebben ze er 100 voor het avondfeest gedrukt! Gek werd ik!!
Na een hevig telefoontje kon ik dan toch 's avonds om mijn drukwerk gaan... Raar toch?
Dus, ipv de normale 6 weken, is het bij mij maar 4 weken op voorhand geworden en ik voel mij daar zo slecht bij!!
zijn er nog mensen die zoiets hebben meegemaakt? :-/

Hopelijk komt er toch nog wat zonneschijn na alle ellende!!

Angelique
10-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1288

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 15:29:58

Hoi Angelique, als het een troost mag wezen: wij gaven onze uitnodiging al begin februari en daarom moeten we nu heel lang wachten op bevestigingen. Het voordeel bij jullie zal zijn, dat ze heel snel iets moeten laten weten en dat ze dat dan ook meteen zullen doen! Ik ga de komende dagen nog heel wat mensen moeten opbellen om te vragen of ze nu al dan niet komen...

Alles komt goed, meid!

sofie
20-4-2013
 Meld misbruik10-4-2013 15:47:20

Bij ons hadden ze ook niet zoveel tijd hoor, troost je, dat is op zich ook niet erg, zoals Tineke hierboven aanhaalt... mensen reageren of direct of te laat... en opbellen moet je dan toch, dus...Wij moeten ook nog van een paar mensen weten of ze nu komen of niet... tja, aard van het beestje zeker?
Succes alvast!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-4-2013 16:03:04

Angelique, de mensen hebben nog voldoende tijd hoor! Nu moet je niet meer zo lang in spanning wachten op hun antwoord!

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 16:36:20

Amai Sofie en jullie trouwen al op 20/4! En jullie wachten nog steeds op bevestigingen? Ik bel ze dit weekend op en dan moeten ze weten te zeggen of ze komen of niet. Mijn tafelplan moet besteld worden bij iemand in Engeland. Dat moet nog gemaakt en verstuurd worden en dat zou toch een week voor onze trouw er moeten zijn, dus ik ga er wat spoed achter zetten! Ik begrijp niet dat mensen zo lang kunnen wachten... En het zijn ook altijd dezelfde!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...