Terug naar overzicht
Hoi Angelique, als het een troost mag wezen: wij gaven onze uitnodiging al begin februari en daarom moeten we nu heel lang wachten op bevestigingen. Het voordeel bij jullie zal zijn, dat ze heel snel iets moeten laten weten en dat ze dat dan ook meteen zullen doen! Ik ga de komende dagen nog heel wat mensen moeten opbellen om te vragen of ze nu al dan niet komen...Alles komt goed, meid!
Bij ons hadden ze ook niet zoveel tijd hoor, troost je, dat is op zich ook niet erg, zoals Tineke hierboven aanhaalt... mensen reageren of direct of te laat... en opbellen moet je dan toch, dus...Wij moeten ook nog van een paar mensen weten of ze nu komen of niet... tja, aard van het beestje zeker?Succes alvast!
Angelique, de mensen hebben nog voldoende tijd hoor! Nu moet je niet meer zo lang in spanning wachten op hun antwoord!
Amai Sofie en jullie trouwen al op 20/4! En jullie wachten nog steeds op bevestigingen? Ik bel ze dit weekend op en dan moeten ze weten te zeggen of ze komen of niet. Mijn tafelplan moet besteld worden bij iemand in Engeland. Dat moet nog gemaakt en verstuurd worden en dat zou toch een week voor onze trouw er moeten zijn, dus ik ga er wat spoed achter zetten! Ik begrijp niet dat mensen zo lang kunnen wachten... En het zijn ook altijd dezelfde!!!