Terug naar overzicht
Ik zou zeker eens kijken op www.etsy.com , want daar vind je enorm veel! Verder wil ik nog zeggen: jullie hebben hier al fantastisch over nagedacht en jullie ideeën zijn geweldig!!! :)
Bedankt, Tineke! Ben bang dat mn rode draad nog wat aan de magere kant is... Is dit wel voldoende om van "Thema: Film" te spreken?
Ik vind het zeker voldoende. Het is tenslotte een trouwfeest en geen thema-avond hé! Nog een leuk ideetje misschien is om sterren te maken met namen van bekende acteurs in en deze aan de wc deuren te bevestigen (a la kinepolis). Je kan ook van die kitsch oscars kopen en die uitreiken aan vb "de beste ouders", "de beste getuigen". Ik weet niet meer waar precies, maar je kan ook van die filmklappers kopen om op tafel te zetten. Als achtergrond voor de foto's in de feestzaal kan je hollywood letters kopen of schilderen op een groot doek.Soit, laat je hersenen nog maar veel draaien, er komt nog wel vanalles uit en je hebt nog wat tijd!
Ik kan jammer genoeg geen meerwaarde zijn maar....super leuk, Evy! Nog veel plezier!
Evy,Wij hebben ook Mr & mrs Smith uitnodigingen. Leuk he. Zal eens mee uitkijken naar je filmbordje.
De obers zich laten verkleden als filmsterren? Superman, Batman, Tom cruise uit Top gun, Richard Gere uit officer and a gentelmen,...Ik vind het allesinds een leuk idee, maar filmkaartjes voor iedere gast: dat wordt wel héél duur denk ik dan...
Evy,Denk je bordje gevonden te hebben. stuur je me je e-mail adres even, want krijg de foto hier niet geupload.
Hier zijn toffe uitnodigingen :-) http://www.sedefcards.com/en/products/5404.html
Hello,kan je aub het voorbeeldje van filmbord naar mij ook eens mailen? Lijkt me heel leuk idee! karolienvb@live.bemercikes!