Terug naar overzicht
Ik ben in september gestart met diëten en was begin november 6kg kwijt maar wou nog verder afvallen. Ik kreeg tijd tot midden februari om nog verder af te vallen maar dan moesten mijn maten wel definitief genomen worden.Tegen die tijd was ik 12kg kwijt zoals ik wou!!Ondertussen zijn er 14 af.. Niet de bedoeling maar door ziek te zijn wel terug wat afgevallen.. Maar dat geeft natuurlijk wat speling en mijn eerste pas moet er nog aankomen!
Retouches zijn volgens mij nooit gratis, maar heb je steeds nodig, dus ja daar zou ik niet op letten. Een collega van me had hetzelfde voor. Ze had dan ook gezegd dat ze nog niet klaar was met afvallen en mag 2weken voor de trouw gaan voor het afspelden op maat en de retouches.
Retouches zijn inderdaad niet gratis, maar informeer je steeds goed. Bij mijn bruidswinkel kosten retouches € 50 en dan kan je er eender wat aan laten doen. Dus je weet dan dat jouw jurk x euro kost + 50 euro retouches. En ik had die ook nodig (mijn jurk wordt ingenomen bovenaan, omdat ik onderaan iets breder ben en ze gaan mijn jurk onderaan ook wat moeten inkorten).Wij geven ongeveer dezelfde bedankjes aan onze receptiegasten als aan onze avondgasten. Onze receptiegasten krijgen een theelichthouder met een bedankingskaartje en onze avondgasten krijgen diezelfde theelichthouder, maar dan met een foto van hen op het avondfeest (onze fotograaf gaat die daar ter plaatse afprinten). Dat leek ons wel leuk :) Die bedankjes voor de receptie geven we wanneer de mensen toekomen. Voor het avondfeest geven we de bedankjes aan de mensen wanneer ze naar huis gaan.