Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Outfits oma's, proefkapsel en laatste pas : check!

10-4-2013 19:14:32
Deze week verlof genomen om nog een aantal dingen in orde te brengen. Gisteren voormiddag op stap geweest met de ene grootmoeder en na 2 uurtjes dan een hele mooie outfit gevonden in "Un jour ailleurs" in de Nieuwstraat in Brussel. Oma 1 terug afgezet in Evere en daarna "oma 2" in Vilvoorde gaan oppikken en dan weer richting Brussel gereden en ook iets heel moois en klassevol gevonden in Un jour ailleurs. Vermoeiende maar vruchtbare dag dus. Vanmorgen naar de kapper geweest en heb daar toch ook 2 u gezeten, maar ben heel tevreden van het resultaat. Alleen ben ik blij de al die speldjes nu eruit mogen want die staken precies in mijn schedel.... Zo diep dat die zitten precies, maarja mijn kapsel zit tenminste goed vast en wie schoon wil zijn moet lijden zeker? :-) Daarna doorgeredenaar Youniek in Turnhout voor mijn laatste pas en EINDELIJK had ik dat WAUW-gevoel! Met een mooi kapsel, de perfecte schoenen, mooie make-up en alle accessoires is het toch helemaal een anderr zicht dan bij die eerste pas. Deze keer een hoepelrok gepast en dat maakte het plaatje volledig! De verkoopster zei dat ik een echte prinses was:-D Nu heb ik toch besloten om geen armband, en ook geen ketting aan te doen. Het wordt anders too much...Jammer voor die mooie juween van Glitzy Secets maar ik zal ze hopelijk op een andere gelegenheid kunnen dragen... Nu enkel nog een beetje zonnebank om een nog mooiere prinses te zijn LOL

Guinevere
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 674

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 21:08:44

Waw, leuk he als het plaatje klopt! En weer een heleboel dingetjes die van de to-do-lijst geschrapt kunnen worden. Altijd een goed gevoel!
Heb je je kleedje nu ook al thuis hangen? Spannend zeker...
Wij zitten ook in de laatste rechte lijn naar de trouw. Is voorlopig nog wel leuk om de laatste details af te werken. Maar ik zal wel blij zijn als het zover is hoor.
Meer dan een jaar voorbereiden is toch wel lang genoeg!

Geniet nog van het leuke gevoel!

Groetjes
Joyce

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-4-2013 9:55:03

Dat is echt een super winkel é...mijn man zijn oma is er ook zot van en kocht ook haar outfit voor onze trouw daar ;-)!

Oh, geweldig!! :-)
Ik had het wauw gevoel pas op de dag zelf...maar had dan ook nooit mijn make-up en kapsel laten doen op de dag van een pasbeurt :-).
Geweldig gevoel...dus je kan nu rustig aftellen naar je mooiste dag!
Ik ben alvast benieuwd naar je kleedje!

Succes nog!

groetjes
Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...