Terug naar overzicht
Ik weet niet of onze videograaf ook in Geel zal kunnen komen filmen, maar proberen kan altijd hè? Kijk eens op www.michielvanheesvideoreportages.nl Hij is bij ons de hele dag (van 'smorgens 9 tot 's nachts 1) komen filmen, en wij betaalden €600,-. De DVD is helemaal naar onze wens gemaakt, met een zelf verzonnen begin en eind, eigen gekozen muziek e.d. Ja, wij zijn erg tevreden!Succes met kiezen en natuurlijk met de verdere voorbereiding!GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Bij ons zijn de mensen van Videomanie geweest.Zij vragen minder dan 600 euro voor een ganse dag met 2 camera's.High Definition.Montage op DVD inclusief.Kijk naar www.videomanie.be Veel succes,Antoon
Een tip: koop zelf een camera, je hebt er al enorm goei voor zo'n 300 euro. Die kan je later erg goed gebruiken voor de kindjes ;)Je vraagt kennissen om alles te filmen. Wij hebben dit zo gedaan, en hebben een prachtfilm. Echt, hij is enorm chique. Bij windows zit een programma 'windows movie maker" en daarmee kan je zelf alles editen. Je kan knippen, plakken, titteltjes, enzo ertussen doen. Tis de moeite om het zelf te doen hoor.
Dag Els,Ik ben videograaf en uit Uw regio. Voor opname vanaf 9 u.'s morgens tot 02.00 uur 's nachtsgemonteerd op DVD vraag ik 325 euro alles inbegrepen.Talrijkereferenties.Als je vrijblijvend meer wil weten bel gerust0494333762Fre
Hi Els,Bij deze dank jullie telefoontje.Spijtig dat ik reeds bezet was op jullie trouwdag Wens jullie van harte een super huwelijksdag met veel zon buiten in in jullie hartjes.Fre4@telenet.be