Terug naar overzicht
ik ga effe volgen - wij trouwen in oktober in Genk :) De Limburghal op zich heb ik twee jaar terug gezien bij een nichtje - is wel OK hoor... had er schrik voor :-) maar of er iets persoonlijks in gestopt kan worden - geeen idee! ben benieuwd!!
Sanne, ben je intussen getrouwd??? Was het door Guido? :-) Hopelijk is het heel goed meegevallen en hebben jullie een schitterende dag waarvan jullie nu nog nagenieten!
hey Nadia,Wij zijn ondertussen getrouwd en het was echt een prachtige dag :-)We zijn nog altijd aant nagenieten...Guido heeft ons getrouwd en hij deed dat heel goed. We hebben onze eigen muziek mogen gebruiken en oorspronkelijk zouden we ook onze eigen gelofte doen, maar er stond zoveel volk aan de limburghal en mijn man (klinkt nog altijd raar) kreeg zoveel zenuwen dat we dat niet op dat moment gedaan hebben. We hebben dit later op de dag gedaan met alleen de familie, was heel emotioneel moment, maar heel mooi, zeker een aanrader!Nog heel veel succes met je voorbereiding en ik hoop dat je ook zo'n mooie dag mag beleven!groetenSanne
oh, Sanne, leuk om te lezen!!! en proficiat nog ;-) geniet nog heerlijk na - wij gaan donderdag in ondertrouw en eens horen of wij nog wel in de Limburghal gaan trouwen of niet... (einde van de werken is voorzien voor 'eind 2013', dus dat wordt krapjes :-))