Terug naar overzicht
San marco village!!!!
Al verschillende keren naar Waerboom geweest voor werkgelegenheden en telkens top service en super lekker en verfijnd eten. Ik vond daar als minpunt wel dat de deuren een nieuw likje verf mochten hebben, net als bepaalde muren.
Bedankt Rebecca & Kelly! Vanavond bezoeken we eventueel Waerboom en afspraak bij Faculty club. Meer reacties, steeds welkom!
Ik heb al een aantal keer een opleiding gevolgd in de Faculty Club en als jullie werken met hun standaard cateraar is dit echt extreem lekker!De zalen vind ik persoonlijk ook supermooi, maar ik heb ze wel nog niet allemaal kunnen zien...Veel plezier vanavond!
Heey,In Mechelen heb je ook 'Huis Van Dijck' of het Arsenaal, of de Lamotsite.In Lier heb je ook de feestzaal Nazareth (ook zaal Beatrijs maar die vind ik persoonlijk minder goede kwaliteit..)Veel succes!
ook zeker en vast een bezoekje waart feestzaal camargue ormendaal 3060 bertem http://feestzaalcamargue.webs.com/
Salons Deli Dish in Kampenhout! Ons feest was vorig weekend echt super daar!
De waerboom was hier ook een grote kanshebber.. Deze is afgesprongen omdat we de zaal boven moesten nemen en ik vond het minder aantrekkelijk dat je niet buiten in de tuin kon en er weinig ramen waren. Dus hebben we gekozen voor Het hof van Nazareth in lier!! Mooie zaal en tuin en al zeer veel goede over gehoord!
Hey, Amai super bedankt voor jullie berichtjes!!