TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
26-8-2009
|
10-11-2006 17:11:42
Hoi Lobke,
Ik denk dat dat "wow-gevoel" ook een beetje van je karakter afhangt hoor. Ben je een uitbundig type, of een nuchter type... Ik stond ook niet meteen met de tranen in de ogen toen ik mijn jurk heb gekozen, en heb er na het kiezen soms ook over getwijfeld, maar achteraf kan ik zeggen dat ik niet beter had kunnen kiezen. Ik vind het nog altijd prachtig!
En over de mening van anderen: ik had mijn zus en moeder mee. Zij zeiden hun mening niet om me niet te beinvloeden. Maar toen de keuze is gevallen (heeft wel effe geduurd hoor ;-) waren ze het roerend met mijn keuze eens :-) En dat geloof ik ook echt!
Dus, ik zou zeggen, volg je gevoel. En vergeet niet, achteraf zullen er nog altijd kleedjes de revue passeren die mss in jouw ogen mooier zijn dat het jouwe, maar als je jouw kleedje op de dag aanhebt, straal je sowieso!!
groetjes Katrien 41 dagen getrouwd
|
|
Mieke
11-8-2007
|
10-11-2006 18:15:27
Hey Lobke,
wat was ik blij toen ik jouw berichtje las ! Iedereen vertelt hier inderdaad over het wauw-gevoel en ik had dat ook niet echt. Ik herkende me helemaal in jouw verhaal ! Mijn jurk is ondertussen ook gekozen. Ik denk dat ik er een 12-tal heb aangehad en diegene die ik uiteindelijk heb gekozen, vond ik echt wel de mooiste. Mijn moeder en vriendin zeiden ook dat ze me geweldig stond, maar echt super-fantastisch-wauw voelde ik me niet. Achteraf heb ik ook nog een aantal dagen getwijfeld of ik niet verder moest gaan zoeken, maar nu ben ik echt wel blij met mijn kleedje. Ik vind het een mooi kleed en de verkoopster zei ook dat het me super stond (kan natuurlijk verkooppraat zijn...). Maar nadat ik mijn jurk had gepast, wilde het meisje dat naast mij stond, het ook eens passen. Dan zal het toch niet zo lelijk zijn geweest hé ! Ik ben zelf een nuchter, rustig type en spring nooit een gat in de lucht ook al ben ik dolgelukkig. Dus waarschijnlijk zal het daar wel aan liggen. Volgens mij is het allerbelangrijkste dat je je vooral goed voelt in je kleed en natuurlijk dat je het mooi vind. Geloof me, iedereen die naar je trouw komt, heeft die 15 andere kleedjes niet gezien en vindt de trouwjurk die jij aanhebt dus sowieso wauw !
Nog veel plezier en succes met de voorbereidingen,
Mieke
|
|
davida
8-9-2006
|
10-11-2006 19:42:20
hey
toen ik mijn jurk ging passen had ik op internet mijn kleedje al gezien en had dus maar 1 aangehad en het was dat wat ik wilde maar het was geen wauw gevoel pas de dag dat ik ging passen voor de trouw met mijn kapsel om eens te zien of het erbij paste hed ik zoiets van wauw dus ik denk dat dat wel normaal is want op onze trouw voelde ik mij er super goed in en was ik blij dat ik dat kleedje genomen had dus als je er goed invoelt neem het dan maar. je zal er zeker in stralen
grtjs
|
|
Elise
13-7-2007
|
11-11-2006 9:58:31
Dag Lobke, ik wil je niet aan het twijfelen brengen. Maar ik dacht ook dat ik mijn jurk gevonden had. Ik had ook niet dat waw - gevoel, maar was er toch heel tevreden mee. Toevallig ben ik nog eens met een vriendin bij een ontwerpster binnengestapt. Ze vroeg me of ik wou passen, en al de vorige jurken die ik al had gepast was ik meteen vergeten. Daar had ik dus wel dat waw - gevoel. Ze zei me ook meteen waar ik wel en niet mee stond en wat er nog aan de jurk zou kunnen veranderen. En ik heb zeker geen perfecte maten. Waarschijnlijk weet je het nu helemaal niet meer, hé. Maar toch wil ik je heel veel succes wensen bij het kiezen van je jurk.
|
|
Wendy
5-5-2007
|
11-11-2006 13:22:34
Dag Lobke,
Ik denk dat als je volgende week terug gaat passen, je het wel zeker zal weten of het de juiste jurk is of niet. Ik was een paar weken geleden ook gaan passen met mijn mama en mijn zus. Ik heb er toen 25 aangehad en had er uiteindelijk nog 5 over, die ik allemaal mooi vond. 1 sprong er bovenuit, maar ik had toen ook nog geen wauw gevoel. Ik heb er toen een week over nagedacht en ben de zaterdag daarop terug gaan passen. Toen waren mijn toekomstige schoonmama en mijn meter ook mee (mijn meter ging mijn kleed betalen, vandaar :)). Ik had toen mijn haar wat opgestoken om te gaan passen en was ook onder de zonnebank geweest en toen ik dat ene kleedje terug aanhad, had ik wel een beetje een wauw -gevoel. Ik heb de andere vier ook nog gepast, maar dat ene sprong er toch echt bovenuit, en toen de verkoopster het kwam halen omdat een ander meisje het ook eens wou passen, had ik zoiets van, zeg dat is mijn kleed, dus toen wist ik het wel zeker :) Dus gewoon nog is terug gaan passen en als je nog niet helemaal overtuigd bent, misschien wel best nog eens verder gaan kijken. Nog veel succes en laat weten wat het geworden is he!
Groetjes,
Wendy 5/5/07 www.tom-wendy.be
|
|
Marita
|
17-11-2006 1:13:29
Hallo Lobke, je kan natuurlijk ook altijd voortgaan op de reactie van de verkoopster. Zij heeft hier tenslotte ervaring mee hé. Zelf moet je zorgen dat jij je voor 100% goed voelt in je droomjurk, anders mag je het niet doen! Dan ga je best nog eens naar een andere winkel. Daar hebben ze misschien wèl een jurk waar je dat wauw-gevoel bij hebt. Je kan ook nog eens een kijkje nemen op www.bruidsparadijs.be . Heel veel succes in je zoektocht! Marita
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|