Terug naar overzicht
Hey meiteke,bezie het zo.. Het zijn nog maar 99 dagen maar ook NOG 99 dagen...Alles komt wel in orde ...Moet je lang blijven?Veel beterschap in elk geval.En jou ventje moet gaan zien voor n bruidsbouket dus al 1 zorg minder ;-).Zorg maar dat je snel uit dat ziekenhuis raakt.Vele groetjes, Krista
dat weet ik niet normaal mog ik morgen na huis maar nu is het weel verlengt voor 2weken dus ja.en bruidsboeket ja mn vriend weet niks van mn kleed zelfs de kleur niet en wil toch iets hebben da er bij past en daarom dak het zelf wou regelen dat hij het gewoon ma moet gaan halen de dag zelf. en veel tijd heeft hij niet wand hij werkt 7op7dus dat is wa moeilijker
Geen paniek!! Ik ben gisteren en vandaag naar de bloemist gezien en moet pas half juni terug om definitief iets vast te leggen! Dus daar heb je nog wel even tijd voor en kan je nog op je gemak doen!!En de bedankjes en het misboekje lukt je wel!! Je heb nog 99 dagen dus als je er 1 of 2 per dag kan doen kom je er zeker wel!!Zorg nu maar eerst dat je zelf beter wordt!! Dat is toch het ALLERbelangrijkste!! Veel beterschap!!
Wij trouwen ook op 20 juli, en buiten het kleed, moeten wij al die dingen ook nog doen. Mijn hubbie -to -be heeft zelfs nog geen kostuum. We moeten nog uitnodigingen maken,... Dus ofwel zijn we al met twee late vogels, ofwel hebben we wel nog wat tijd :-)Positief denken! Eerst goed herstellen en daarna met nieuwe kracht erin vliegen!
Hey Candy! Geen paniek... Onze dag is dezelfde als die van jullie en wij moeten ook nog ons bedankjes doen en ons misboekjes zijn af, maar moeten ook nog geprint worden. Het komt allemaal wel goed! Positief blijven denken En alvast héél veel beterschap gewenst. De gezondheid gaat nu even voor. Je kan daar nu toch niks doen, dus stressen lost niks op. Integendeel. Rust eerst maar goed uit dat je snel terug herstelt en dan kun je er terug voor de volle 100% tegenaan!
Wij trouwen 4-5-13 en weten al wat we willen qua bloemen maar moeten dit nog officieel gaan vastleggen bij onze bloemiste :) ze kunnen die stukken toch niet op voorhand maken dus ze hoeven dat geen maanden van op voorhand te weten!
Hey Candy,ik trouw volgende week en heb nog geen bruidsboeket, m'n zoontje heeft nog geen schoentjes en nog geen dasje. En ik wacht nog altijd op 3 bevestigingen.Nu moet je vooral aan je gezondheid denken! Voldoende rusten, ideetjes opdoen, zodat je er nadien weer tegenaan kan. Je komt er zéker wel!
in ieder geval heel veel beterschap! je hebt nog tijd hoor, maar ik begrijp je wel, zeker als je daar ligt heb je veel tijd om eraan te denken en dat begin je vanzelf te stressen, lees anders een boek of kijk tv, of vraag veel bezoek dan zijn dat al momenten dat je geen tijd hebt om eraan te denken, en vraag desnoods wat hulp van iemand, je hoeft het niet allemaal zelf te doen e! en zorg vooral dat je beter wordt!groetjes
thx iedereen,Weet dak nog wel tijd genoeg heb voor alles maar lich hier in elke dag in bed zonder bezoek enkel mn vriend die 10min kan komen en dan naar huis gaat of moet gaan werken. mijn ouders wonen 200km van hier en mn schoonouders die komen elke weekend af naar zee die zie ik dan alleen in weekend en voor de rest zit ik maar te piekeren en te denken van wa nog gedaan moet worden.en als ik uit ziekenhuis ben moet ik ook nog therapie gaan doen hoop alleen da het nie te lang duurt wil verder doen met de voorbereiding.
hey meid eerst en vooral veel beterschap wij moeten nog 62dgn wachten op ons jawoord en onze bedankjes zijn ook nog ni lkaar dat doe ik pas 2wkn ervoor want het is snoep in een zakje en dat moet er toch ni te lang inzitten mijn bruidsboeket is ook nog niet besteld dus geen paniek en ik snap het ik heb 7 weken in het ziekenhuis gelegen maar had wel gelukkig elke dag bezoek moest ik wa korter wonen zou ik je zekers eens komen bezoeken hebben maar woon ook 150km ver van je kop op e meid het gaat je zekers lukken
Candy, meid toch! Zoveel tegenslagen de laatste tijd :-(Kop op!!! Het komt allemaal wel goed met de trouw, je hebt nog tijd. Als wij op het forum je met iets kunnen helpen, dan laat je dat maar weten hé meid.Veel beterschap!