Terug naar overzicht
Mss een klein zakje pralines v leonidas ? Hoeft geen 250gr te zijn, gwn een paar in zo n doorschijnend zakje . Welke vrouw houdt nu niet van chocola ;) ?
Hihi Heidi ikke :-) Ik hou niet van chocola ;-)) Maar al die andere dames die maagaan wel!! Goed idee! :-)
Ik heb dat ook gedaan. Bij mij zit er in:- badge met "bezet" of "niet bezet" (www.weddinggiftshop.nl )- pakje zakdoekjes- mini deo / handcrème / zonnecrème (Kruidvat)- compeed (Action versie :d)- pakje kauwgom- aspirine :-)- ...Ga het nog wat aanvullen, maar vrijgezellen is pas in juli, dus heb nog wat tijd he :-pEen ander bruidje hier op't forum had een mega leuke tekst die ze er bij stak. Probeer de zoekfunctie eens op "goodie bag", zo ben ik dat ergens tegengekomen, maar weet niet meer waar...
check even bij mijn topics van een paar dagen geleden :)
Hoi Dames,Bedankt voor deze leuke tip! Ik had hier zelfs niet aan gedacht!Zo even op het "To-do" lijstje plaatsen..
ik ben dat ook aan het doen voor mijn 2 bruidsmeisjes en m'n zus die getuige ismomenteel heb ik al, thema roze (girlie girlie)- dvd van de film bridesmaids- lipgloss roze- nagellak roze- roze top die ik zelf heb bedrukt met bruidsmeisje en getuige- roze plastieke bloemben ook nog aan het zoeken naar nog meer leuke spulletjes. groetjes