Terug naar overzicht
Heyhey,Ik geef normaal ook nooit meer als 50eur uit aan schoenen maar mijn trouwschoentjes hebben mij toch 160eur gekost en raar maar waar, dat heb ik me geen seconde beklaagd!In tegenstelling tot anders, heb ik met ons huwelijk mijn schoentjes de hele dag en nacht kunnen aanhouden, zonder pijnlijke voeten! En dit van 7u smorgens tot 6u de volgende morgen! Terwijl mijn voeten anders na een namiddagje al vol blijnen staan...Ik vind het dus echt wel de moeite waard om iets meer uit te geven aan trouwschoenen, ook al heb ik ze sindsdien ook niet meer aangehad :-).Groetjes!Evelien
Je kan ze in elk geval al kopen. Mocht je nadien nog andere spotten, aan 20 euro heb je dan ook geen enorm verlies gedaan he. Dan kan je evt. als 's avonds je voeten pijn beginnen doen bij het dansen, een ander paar aantrekken?
idd eens met jessie
Ik heb mooie ivoorkleurige schoenen zien staan in Pronti voor maar 30 euro. Maar omdat ik graag blauwe schoenen wil heb ik ze nog niet gekocht. Maar anders zou ik ook voor goedkope gaan. Tis nie da ze op 1 dag kapot zullen gaan denk ik e. Waarom veel geld uitgeven aan schoenen die je maar 1 keer mss aandoet? Je kleed heeft al genoeg gekost (alle, bij mij toch...)
Hallo , Je moet er wel aan denken dat je heel de dag in je schoentjes zit ( een hele lange dag ) en er is toch een verschil met een schoentje even te passen of 20 uren op te lopenIk vind dat je daar wel wat centjes mag aan uitgeven , comfort is op deze dag een noodzaak ;Onze dochter heeft haar schoenen bij " van loock " in Zandhoven gekocht heel veel keuze met vele hakhoogtes van plat tot hoog en superzacht italiaans kalfsleder prijs van haar schoentjes was 165 euro
Mijn schoentjes hebben 25€ gekost en heb ze gehaald bij Shoe Discount, Enkele weken terug hadden ze daar allerlei witte schoentjes en ik heb een paar gevonden dat perfect bij men kleed past.Heb ze ondertussen thuis al wat ingelopen en ze zitten supermakkelijk, geen pijnlijke voeten ofzo, niets last.Dus ben echt wel blij met de keuze die ik gemaakt heb.groetjes
165 euro is mij echt teveel voor iets wat ik nooit meer aandoe hoor.. Daarnaast heb ik hier ook schoenen van 100-150 euro waar ik ook niet meteen 20 uur mee moet rondlopen dus zal ze sowieso moeten inlopen.. Deze die ik gezie heb komen ook van shoe discount
Als je een lang kleed hebt, zie je de schoenen meestal toch niet denk ik, dus dan kan het geen kwaad dat ze wit zijn denk ik..Ik heb ook een gebroken wit kleed, maar ik heb zilveren hakken met open teen en van die diamantjes erop Het zijn redelijk prijzige schoenen (Maar ik koop altijd goedkope schoenen, dus ik wou mezelf eens verwennen ) Ik moet ze nog inlopen, maar ze lijken mij wel gemakkelijk en ik ga ze naderhand nog aandoen..
Zoals hierboven al staat... er zijn inderdaad zeer mooie ivoorkleurige schoenen in de pronti ... de mijne waren geloof ik maar 40 euro.... ik moet er wel bij zeggen dat ik een 2de paar zeer goedkope en met ne lagere hak heb gekocht voor als ik het echt niet meer zou uithouden....