Terug naar overzicht
Hey Ann,Gerd heeft geen website denk ik. Hij zit ook heel weinig op internet zegt hij: geen tijd...Wij wilden heel graag allemaal zwarte Mercedessen. Vonden wij iets moderner dan bvb. oldtimers. Maar ik verschoot nogal van de prijzen! 250 euro per auto of zo. Ik denk dat 150 euro het minste was wat ik gevonden had. Daar kwam ook nog altijd wat bij omdat de uren niet voldoende waren + km + ... Veel geld dus. Hadden de hoop al helemaal opgegeven.Gerd kent 11 personen met allemaal zwarte Mercedessen, de nieuwste modellen E-klasse of C-klasse. Hij werkt altijd samen met die mensen. 90 euro per auto met chauffeur in kostuum en witte lintjes aan de auto. 125 euro voor de bruidswagen met chauffeur + lintjes + voile op hoedenplank (bloemstukken wordt niet meer zoveel gedaan zegt Gerd). Deze prijs is voor zolang je de auto's nodig hebt. Dus geen beperking in uren of km, zolang je binnen Limburg blijft en redelijke (lees normale) uren hebt. Ze gaan dat echt niet tot op de minuut uittellen zegt Gerd. De bruidsauto is iets duurder omdat die meestal nog mee foto's gaat nemen. De andere auto's brengen de suite naar de feestzaal of zo en kunnen dan al door. De bruidsauto kan ook met wit lederen interieur. Weet nog niet of we die gaan nemen. Gaan misschien gewoon een Mercedes nemen met een donker interieur zoals de anderen... Niet zeker over het wit...Vind dat de prijs heel goed meevalt als je ziet wat je ergens anders betaalt...Je kan via hem ook een rode loper regelen, boompjes voor aan de voordeur, ballonnen,... Hij geeft adressen door of belt die mensen zelf even op. Hij kan redelijk scherpe prijzen krijgen omdat hij veel met die mensen samenwerkt. Hij verdient daar zelf niks aan. Zit in de service...Wanneer trouwen jullie? Ben jij soms ook van Genk? Misschien kennen we elkaar wel... Spannend!Groeten,Vicky 797
Oei,Als ik mijn vorige post nog eens herlees over die ceremoniemeesters en over Gerd, lijkt het precies of ik bedoel dat Gerd niets vraagt voor de auto's. Ik bedoel eigenlijk dat hij niets extra vraag om het allemaal te regelen. Je moet de auto's natuurlijk wel betalen, maar contact opnemen met die mannen doet hij er zo bij...Misschien een beetje verwarrend... Vandaar dat je het nogal interessant vond... Hehe... Maar ik vind zijn prijzen toch evengoed interessant.Groeten,Vicky 797
aahzo, nu begrijp ik het allemaal al een beetje beter! Heb je misschien een telefoonnr van Gerd? Wij zijn van Meeuwen-Gruitrode en trouwen 24 maart. Niet zo heel gek lang meer! :)Merci voor de reactie!Ann
0475/862.866Gerd is nog ne jonge gast. Begin 30.Op zich wel leuk. Hij is echt vlot. Het was een heel aangenaam gesprek de 1e keer. Ik zou hem zeker eens bellen. Hopelijk is hij nog vrij.Nog geen zenuwen? Tis inderdaa niet meer lang hé!SuccesVicky 797
Hoi Ann,Wij hadden Gerd als ceremoniemeester, net als een vriendin van mij en we zijn heel tevreden van hem. Hij leidt jullie dag in goede banen zonder zelf op de voorgrond te lopen. Je ziet hem niet maar hij is er wel. Hij werkt heel professioneel en is, zoals Vicky zegt, vlot in de omgang.Groetjes en veel succes!An 13-08-05