Terug naar overzicht
Veel plezier morgen!!! En alvast proficiat!!!
Geniet ervan!!!!!!
ooohh heerlijk, jullie gaan ZOOO genieten, en duidelijk niet alleen morgen!!!! :-) Fijn! Beleef elke seconde - 't gaat naar het schijnt zo snel voorbij...
jippieie xxxx doe dat goed he!!!!!!!!!
vooral GENIETEN !!!
Geniet ervan!!!
Alvast proficiat en geniet ervan e!!!
genieten , genieten , genieten alvast een dikke proficiat !en het zonneke zou morgen alvast van de partij zijn , super toch !
een dikke proficiat ! en geniet ervan !!!
dikke proficiat en geniet er van!!!!x Ann
Veel plezier, geniet van elk moment!!
Voor ons is het ook morgen de grote dag! Spannend!De kriebeltjes beginnen nu wel te komen, maar tot gisteren had ik helemaal geen stress. Alles was ook mooi op tijd klaar, dus geen zorgen meer.Gisteren zijn wij nog even met ons 2 gaan relaxen naar de sauna, zalig om nog eventjes met zijn 2 te zijn, voor de drukke dag van start gaat.Deze morgen alles naar de feestzaal gebracht.Vanavond ga ik bij mijn ouders en zus slapen. Daar is het ook pizza-time en een filmpje bekijken!En hopelijk een goede nacht, en een zonnetje dat morgen achter de wolken komt piepen als ik de gordijnen open trek!Veel plezier, geniet ervan!!!Groetjes
Zalig zo hé, geen stress ! (mijn droom :-)) Geniet ervan morgen !
Ik zou zeggen gewoon genieten!!!!!!!
Oooh spannend!! Geniet ervan!
Geniet ervan en alvast proficiat !!!
geniet ervan! xx
Veel plezier!!!! Ik hoop dat jullie een prachtige dag beleven! Groeten,Nellie
Super!!!! Geniet ervan en denk eraan ookal gaat iets minder vlot dan gepland loslaten en genieten he want het is jullie dag.Ik zal duimen voor een stralende zonnige dag!!!
Geniet er van!
proficiatttt !!! geniet ervn