Nu Online
Momenteel zijn er 395 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringkussentje

12-4-2013 12:16:09
Hey hey!
Na heel lang zoeken hadden we iemand gevonden die kon zorgen voor ons persoonlijk ontwerp van ons ringkussentje. We wilden het kleur van onze uitnodigingen, een figuur erop dat overal terugkomt en hetzelfde lettertype als onze kaars en uitnodigingen. Ook het kussen is in dezelfde kleur als mijn kleed, ivoor. Veel over en weer ge-email, foto's doorsturen, vragen stellen en beantwoorden. Toen ze niet goed wist welk blauw we wilden, stuurde ze ons een foto met daarop 3 soorten blauw om uit te kiezen. ook de dikte van het lint voor de ringen vroeg ze nog eens om dubbel te checken of het zeker ging zijn zoals wij het wilden. En dan ... 2 weken wachten...
En vandaag kwam de postbode met een pakje!!! Heel zenuwachtig opengedaan en ons kussentje zat erin. In een doosje en ook nog in een mooi papiertje met een kaartje eraan. Het papier geopend en...
In 1 woord: PRACHTIG!!!
Het is perfect zoals we het ons hadden voorgesteld allebei zijn we supertevreden en ik moet jullie haar gewoon aanraden: Chantal van www.hipjehuwelijkin.nl. Zij leverde super werk! We zijn héél content.

Eline
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 371

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...