Terug naar overzicht
op deze zaal was ik echt verliefd, we zijn wel niet gaan kijken omdat we teveel gasten hebben http://www.la-deuze.be/Pages/Feesten_en_banketten.php als je op google feestzalen in tikt kom je soms op een site waar je de locatie kan in geven aantal genodigden enz en dan krijg je een lijstje van zalen die matchen. Succes
Wij hebben Hof Van Keulen, midden in het waasland ;-) (Kallo)Als je in het waasland zoekt, heb ik nog wel een lijstje want heb er onlangs nog een hele boel opgebeld ;-)Als het wat duurder mag zijn; Hof ten Damme in KalloL' Amuse in BeverenFeestzalen RoxyScala in BeverenBebronna (gelegen in de haven, heel speciaal)De Watermeulen in KruibekeEn dan meer de kant van Antwerpen Brussel; San Marco VillageAntwerpen stad; Horta, Zaal Barcelona, De Ark (aan de schelde)...dit zijn zowat de zalen waar ik ofwel zelf ben geweest en het goed vond of van anderen positieve dingen over gehoord heb....
Ah ja, Keyzershof in Sinaai moet ook heel goed zijn x (als ik het juist heb gespeld)
Kasteel van Saffelaere is een echte aanrader. Wij gaan onze ceremonie en het feest geven. Zeker een kijkje gaan nemen ;-) Wacht niet te lang want is heel populair.
Dank je wel iedereen, we zijn er vollop mee aan de slag !@Ann de afspraak ligt vast, de datum die we willen is voorlopig nog vrij...
Je zult met open mond staan als je er toekomt. Een prachtlocatie en wat een ontvangst. Voor zo een locatie is het betaalbaar. Zijn naar andere locatie's gaan kijken en gingen even veel betalen. Nu hebben we alles in 1. Mooie locatie, lekker eten en drinken en betaalbaar. Heel vriendelijke mensen. Je gaat u meteen thuis voelen. Hou ons op de hoogte ;-)
Ter eeste in Roeselare trouwen wij: instant verliefd. De andere twee zalen op onze lijst (na een zware selectie) waren de Lozen Boer in Lochristis en Hof ten Damme in Kallo.Kasteel van Saffelaere is bij ons afgevallen.Mooie zaal maar niet ons ding.
@ Jan daar ben ik zeker van dat het super feest gaat worden. Zijn er met Valentijn al gaan eten en het was gewoon AF!
Heyhey even een update : we hebben net onze zaal vastgelegd en hadden geen betere kunnen dromen : Hof ten Damme te Kallo ! We waren nog aan het twijfelen tussen deze en Felix pakhuis maar uiteindelijk toch gekozen voor het culinaire, het huiselijke en romantische karakter van Hof ten Damme. Ps : kasteel van Saffelaere en Lozen boer waren zeker kanshebbers maar geografisch niet goed gelegen voor ons. Nogmaals bedankt voor tips en advies !
Reeds enkele keren Kasteel van Saffelare aangedaan. Zoals gisteren; weeral alles tot in de puntjes verzorgd, serieuze mensen, geen bedrog, bediening tip top.Wat prijziger misschien, maar het loont, en zeker niet te vergeten, de prachtige open tuin voor viering en receptie, amai.