Terug naar overzicht
Ik vind het goed in elkaar steken, maar ik vind enkel het antwoord moment dubbel, moeten ze enkel antwoorden als ze komen of moeten ze altijd antwoorden als ze wel of niet komen???Wij zelf hebben gekozen dat ze ons steeds een antwoord moeten laten weten als ze komen of niet.. Niet dat we met onverwachte gasten zitten of dat je van familie x niets hoort en wij er vanuit gaat dat ze aanwezig gaan zijn en uiteindelijk niet op ons feest aanwezig zijn, dus dan zit je met eten wat betaald is voor "niets"Hopelijk snap je een beetje wat bedoel anders laat je het maar weten!Maar voor de rest wel goed!
bedankt voor de tip!! Leuke datum :) wij proberener terug in te vliegen na paarmaanden non actief :)
Graag gedaan! :)Ahja idd we hebben de zelfde datum :) hihihi Ja ik heb dat gevoel ook een beetje gehad de afgelopen maanden dat er nog niets te doen was, terwijl nu op alles de puntjes "i" worden gezet en nog van die kleine dingen gedaan moeten worden.. zoals morgen even naar nederland voor tafelversiering/deco te gaan halen... En jullie nog veel plezier met voorbereiden!! Succes
Ziet er goed uit Michèle,Ziet er goed uit... Leuk gedichtje ivm de cadeautip :-). Ik herken het :-)...Maar zoals jullie ook al zeggen, als jullie in naam van de woef uitnodigen is het nog oirigineler als jullie een fotot van de woef met envelop erop zetten vind ik...Voor de rest staat alles erop denk ik maar net zoals Veronique al vermeld hebben wij de tekst...Gelieve voor 1 juli te laten weten of jullie wel of niet kunnen komen op de dag van onze dromen.Dan kan je de mensen die niks hebben laten weten nog altijd ff contacteren, kan wel geld besparen omdat je dan niet voor x aantal mensen eten voorziet die niet komen..Groetjes
Je kan ook "24 augustus 2013" voluit schrijven (is officiëler), en steeds '12 uur, "18 uur" i.p.v. "12u" en "18u"."U" wordt tegenwoordig ook niet meer met een hoofdletter geschreven (enkel voor God ;-)), dus die mag klein.De foto van de woef vind ik ook leuker dan het rijmpje :-)