Terug naar overzicht
Hallo, Wij vroegen gisteren aan een kennis/dj ook om raad ivm feestzalen. Hij noemde toevallig chateau de la rocq als allerbeste locatie die je in België kon hebben. Zelf ken ik het niet, maar het is misschien toch een geruststelling al ;-)
Ik ben één keer naar een trouwfeest geweest in Chateau de la Rocq en het is een buitengewoon prachtige locatie! Het effect bij aankomst is echt een wauw-gevoel. Het was toen heel mooi weer, met receptie op het binnenplein (grote parasols en enkele tafeltjes). De eetzaal is groot, met hoge plafonds en aan beide zijkanten trapjes naar een soort tussenverdiepingen. De tafels stonden beneden opgesteld en ook aan de zijkanten op de tussenverdiepingen. Aan één zijkant stond dan de eretafel op een verdiep. Dit had een leuk effect voor de speeches en iedereen kon het koppel goed zien zitten. Voor het dansen werden snel de tafels in het midden weggehaald. Het eten was heel lekker, maar als ik het mij goed herinner is het koppel 2x gaan proeven, omdat ze hun eerste keuze niet lekker vonden. Enig nadeel tijdens het feest: het was toen superwarm en water en frisdranken werden gewoon op de toog gezet, deze kwamen zo uit de kelder, niet uit de koelkast. Voor cola ed vind ik dat wel niet kunnen.Al bij al tot nu de mooiste locatie waar ik al naar een feest geweest ben!