Terug naar overzicht
Hoi Imke,welke muziek horen jullie graag? als intrede eventueel: Concerning Hobbits van Enya, Now We Are Free van Hanz Zimmer (Gladiator soundtrack); Ik Wil Met Je Trouwen van K3 (leuk voor de kindjes)Nella Fantasiafeestzaal binnen komen: Les Lacs Du ConnemaraThey Stood Up For Lovemet de ouders is het wat moeilijker, Dochters van Borsato past perfect voor vader-dochter, maar voor de moeder is bijvoorbeeld Wonderlijke Liefde van Dana Winner heel mooi, maar voor de beide ouders is het wat lastiger. Bedankt Lieve Ouders van Vader Abraham eventueel als je echt iets over beide ouders in een lied wilt hebben. Anders kan je het een beetje creatief aanpakken met bijvoorbeeld Quand les zosiaux chantent dans le bois van Urbanus :-) of When You Tell Me That You Love Me van Diana Ross of Because You Loved Me van Celine Dion (ik noem maar wat)ik kon wat meer voorstellen als ik wist wat jullie muziekvoorkeur is natuurlijk...Maar jullie hebben nog wat tijd om te zoeken :-)GroetjesNataliawww.muziek-huwelijk.beinfo@muziek-huwelijk.be+32 499 14 74 20
Ik vind Thank you for loving me van Bon Jovi wel een mooie ouders-kinderen dans...