Terug naar overzicht
Ik zou dit voor het zekerste toch nog eens melden aan de genodigden (via sms, e-mail, ...). Als ik ergens heen moet en niet zeker weet of er eten voorzien is, eet ik altijd vooraf. Dus beter een keertje teveel zeggen dan een keertje te weinig denk ik :-)
Ik zou het zeker ook vermelden, mss op een kaartje met een leuk rijmpje bij de uitnodiging à la "eet niet vooraf een hele maaltijd, want daarvan krijgt u spijt"
Ik heb op mijn uitnodigingen gezet:we nodigen u uit voor een bbq van 15U tot 19U30. Bij ons worden ze om 15u verwacht voor aperitief en om 16u start de bbq. Ik zou persoonlijk wel denken dat er eten is bij jullie omdat het al om 13u begint. Kinderen zullen sowieso vaak weinig eten op een feest.
Voor twaalf uur krijg ik echt geen hap door mijn keel.Ik zou dus echt niet op voorhand eten! Ik zou zelf eerder iets hebben van "ik zie daar wel en desnoods eet ik nadien nog iets".Als je nog wat reistijd bij incalculeert zijn mensen die rechtstreeks naar de zaal komen sowieso om 12 uur thuis weg.
zeker vermelden. Niemand gaat weten of ze effectief te eten gaan krijgen.Stuur iedereen een mailtje of smsje. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust :)
Merci voor jullie reacties. De uitnodigingen zijn klaar en ze zijn prachtig. Ik ga het de gasten zeggen moment dat ze bevestigen zodat ze weten dat het eten is ook. Groetjes xxx