Terug naar overzicht
Ja dat is idd wel een heftige week! Hopelijk herstelt iedereen goed en zijn ze tegen je trouw terug tip top. Zit zelf ook wat met een bezorgdheid naar mijn vader. Hij is zelf al bijna 80 jaar en had vandaag veel pijn rond maag en gal. Ik had er tevoren niet zo bij stil gestaan maar besef nu wel dat gezondheid rap kan keren op die leeftijd en zou het wel heel erg vinden mijn ouders er niet bij te kunnen hebben op mijn trouw. Dat moet voor jou ook wel een raar gevoel geven. Veel sterkte!
Hey Véronique,Na regen komt er zonneschijn zeggen ze, het zonnetje schijnt al (gisteren toch ;-)).Zo zal het bij jou ook wel gaan, kop op meid, alles komt wel op z'n plooien terecht.Je zal wel zien...Geniet nog van je voorbereidingen.Groetjes en een dikke knuffel
Vandaag super leuk nieuws gekregen.Zowel den Bompa als men schoonmama mogen morgen naar huis! Dus dat wordt dubbel feestje. Morgen naar daar en ik en men hubby to be gaan lekker koken voor hen.Om hen toch een warm welkom terug thuis te geven!!groetjes
Dat is al veel beter nieuws he ;-).Geniet ervan...Groetjes
Fijn te horen! Leg ze goed in de watten.