Terug naar overzicht
ik hb hetzelefde probleem :) ik volg dit eventjes mee x
Ik zou dat er niet opzetten als het niet de bedoeling is dat er mensen zijn. Zou alleen maar verwarring brengen denk ik.
Wij hebben het ook bewust niet op de uitnodiging gezet. Iedereen is bij ons welkom in de kerk in de namiddag. we gaan tussen de wet en de kerk foto's trekken en zo moeten de mensen niet enkele uren 'bezig gehouden' worden... Ook geeft het ons zelf wat meer rust op een sowieso al drukke dag als je je niet moet afvragen of iedereen zich kan bezighouden terwijl je weg bent...
bij ons staat het er ook op,maar ik denk dat er daar toch niemand heen komt buiten de daggasten,die mee binnengaan,ik denk dat de meeste naar de kerk komen...maar het staat erop om te laten weten,wat we doen
Bij ons staat het er ook op, maar ik denk dat de meesten gewoon naar de kerk zullen komen. Wij trouwen om 10.30u voor de wet en om 11.30u voor de kerk.
Wij zetten het er niet op omdat we daar ook niemand verwachten (is niet de bedoeling)
wij hebben het enkel op de uitnodigingen voor de naaste familie gezet.Op al de rest staat enkel de kerk.
Maar dat is net het probleem een beetje, gezien wij de kerkelijke ceremonie in intieme kring doen...dat kunnen we er dus ook niet opzetten!
Dan zet je er gewoon niets op en nodig je de mensen gewoon uit voor de 'activiteiten' waar ze voor uitgenodigd zijn...
DAT IS DAN HET BESTE OOK...enkel het feest...