Terug naar overzicht
Bij de vrijgezellen van mijn schoonzus hebben we iets leuks gedaan, maar het lijkt een beetje op jouw handtekeningen.We waren in Brugge. Mijn schoonzus moest van 15 personen in verschillende talen gelukswensen laten schrijven op haar kledij. Dat was wel tof, veel gelachen.Voor het geld had ze droogvis rond haar nek en snoepen vast genaaid op haar kleren. De snoepen moesten door de mannen er afgetrokken worden met hun tanden en de droogvis mocht ze zo verkopen.Veel succes nog met de zoektocht!
bah als mijn getuigen mij het aandoen om dingen te moeten verkopen dan ga ik meteen weer naar huis,Dat heb ik hen al gewaarschuwd ;)Maar daar ben je natuurlijk niks mee, ik zag ooit een bruid verkleed als konijn, in de cafe's wortelen verkopen
Zoiets belachelijk ben ik wel niet van plan om te doen hoor.. En ik wilde wel dingen 'verkopen' zogezegd .. heb er geen probleem mee.Dus nog steeds op zoek naar tips :)
Cupcakes verkopen? of een groot stuk karton nemen en een Facebook wall maken , en de mmensen kunnen dan tegen betaling iets posten ( lees met zwarte stift iets op uw facebook pagina schrijven). Of doe zoals vroeger in de jeugdbeweging:ruiltocht.... geef de bruid 6 eitjes.... met het eerste moet ze iets van drank ruilen, tweede iets van eten.... bespaart ook al wat centjes qua aankoop. Of druk tshirts en laat je sponseren.... bakker, slager, familie,...in ruil voor bijdrage mogen ze op de t shirt staan.... Voila hopelijk ben je iets met deze tips
nog een idee:speel straatmuzikant of voor een sketch op en laat vriendinnen met de klak rond gaan....