Nu Online
Momenteel zijn er 682 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De eeuwigdurende zoektocht naar de schoenen

15-4-2013 10:23:38
Wie had ooit gedacht dat het vinden van de juiste schoenen zooo moeilijk zou zijn! Ik heb al talloze winkels bezocht, maar nergens kan ik het juiste paar vinden.Witte schoenen zijn precies niet in deze lente en als de schoenen dan wit zijn hebben ze vreselijk hoge hakken, of zijn ze té wit t.o.v. mijn jurk. Ik begin de moed zowat te verliezen. Zaterdag toch maar even naan Zandhoven rijden, maar van die prijzen word ik niet echt gelukkig. Weet er nog iemand waar ik leuke schoenen kan vinden in Limburg, of desnoods Antwerpen/Luik.

caroline
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 909

Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 11:13:52

Via internet? Zalando of zo?

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-4-2013 11:40:26

mijne kwamen via brandos (online dus)

Christ

Meld misbruik15-4-2013 11:59:49

in Roeselare...gabrielli...ooststraat....

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik15-4-2013 12:01:13

online, via milanoo (wel niet wit) - heel blij ermee!

Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik15-4-2013 12:08:50

Van loock in Zandhoven. Direct gevonden wat ik nodig had na lang rondzoeken in verschillende winkels.

bianca
30-8-2013
 Meld misbruik15-4-2013 12:32:13

ik heb de mijne via Zalando besteld en ze passen perfect

Liesbeth
22-6-2013
 Meld misbruik15-4-2013 15:04:42

de mijne kwamen van Van look in Zandhoven
Hebben daar 2u binnen gezeten voor schoenen voor bruidegom en bruid, en uiteindelijke prijs viel reuze mee, hadden schoenen in bruidsparadijs gezien die dubbel zoveel kosten.

Marie
10-8-2013
 Meld misbruik15-4-2013 18:44:02

Heb de mijne ook zaterdag bij Van Loock in Zandhoven gekocht. Eerste winkel en eerste paar schoenen dat 'k zag (heb er nog andere gepast maar 't was vrij snel duidelijk dat ik verliefd was :p). Kostprijs: 150 euro, niet wit maar meer beige en daardoor makkelijk af te dragen na de trouw. Heel tevreden over aanbod en service daar!

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik15-4-2013 22:06:33

Ik heb witte schoenen met een hakje van 3-4cm gekocht in Shoe Discount voor 20 euro..

Ik ga er van uit dat ze helemaal stuk zullen zijn na de trouw... Handig aangezien ik ze nooit meer zal dragen..
Qua comfort zaten ze eigenlijk meteen vrij goed vond ik.. Schrok er wel van..
Als ik er nog mooiere/beter vind koop ik ze maar voorlopig zal ik het met deze moeten doen..

Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik16-4-2013 8:54:31

Ik kreeg de mijne gratis bij mijn kleed bij het bruidsparadijs. Het zijn pumps die ik gelukkig achteraf nog kan dragen. In tegenstelling tot Sofie ga ik er vanuit dat ze niet stuk zullen zijn :-)

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik16-4-2013 11:46:24

Bij "Van Loock" in zandhoven!! Super winkel. Al je door de week gaat is het er niet zo druk. Op zaterdag is daar meestal super druk. Geweldige verkoopsters (de meeste toch). Ik ga hier voor al mijn schoenen. (Heb een 43 dus vind ze niet gewoon bij torfs ofzo) Heb hier overtijd een paar blauwe schoenen gekocht die een beetje van kleur verschilde. Ze hebben ze bij hun schoenmaker in huis terug laten kleuren en ik heb er een potje blink bij gekregen (dit kost niet zo veel maar tis het gebaar.) Echt een aanrader. Hebben ook de gewone trouwschoenen maar ook veel keuze aan pumps. Weet wel niet of ze echt witte hebben dees seizoen... Heel veel rood en blauw....

Veel succes met je zoektocht.

Liefst Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...