Terug naar overzicht
politie leuven (aanwezig ter plaatse ) zegt u wel dat u kan parkeren voor de kerk net voor het stadhuis ;
Op mijn papier van't stad staat geen restrictie i.v.m. aantal wagens.Er is plaats genoeg hoor: in de boekhandelstraat is plaats, in de Naamsestraat is plaats en voor het politiekantoor. De plechtigheid duurt ook niet zo heel lang.
Geen paniek, ik maakte me 2 weken geleden hier ook heeeeeel veel zorgen over, maar alles verliep op 6 april 2013 bij ons zoals het moest. Wij hebben speciaal gecarpoold omdat we anders 10 auto's hadden, nu maar 6. En dat ging net. Bij ons was de agent er wel even niet (kwam pas toen iedereen al geparkeerd stond) maar er was inderdaad plaats in de straatjes.
@Evelien: thx! Wij carpoolen ook speciaal zodat we nog maar 6wagens hebben. Waren er bij jou ook trouwers voor je?@Veva: Tegen ons is meermaals gezegd 3-4wagens. + Het is markt dus ik vrees dat de gewone plaatsen dan bezet zijn...
Wij hebben geen restrictie gekregen...Maar we gaan met 4 wagens zijn, dus ik neem aan niet zo'n probleem... Laat je weten hoe het geweest is en of ik me ook zorgen moet maken? :-)
Ja er waren op 6 april 7 koppels in Leuven! 4 voor ons en 2 na ons. Allemaal gegaan zoals het moest. Echt waar niet panikeren! Bij ons was er zelfs iets te doen op de grote markt.
Hoi, Geen paniek: ik ben fotograaf in Leuven en kan dus met zekerheid zeggen dat parkeerplaats nooit een probleem is. Als de voorziene plaatsen in de Naamsestraat bezet zijn (door het koppel voor jullie bijvoorbeeld), dan kan je gewoon op de Grote Markt parkeren voor de kerk. Er staat altijd een agent die jullie netjes de weg wijst en helpt met parkeerplaats. Ik wou dat ik in Leuven altijd zo makkelijk kon parkeren als bij een huwelijk ;-)Geen stress dus, gewoon genieten ;-)Roeland---