Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sigaren

15-4-2013 15:02:55
Graag zou ik in de mannenwc enkele doosjes sigaren zetten, maar nu zoek ik er een gepast tekstje bij, iemand die mij kan helpen?

Groetjes

Katrien
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 515

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik15-4-2013 15:55:06

.... een foto van de bruidegom en de tekst; ...ik BEN de sigaar, dus roken jullie ze maar
sorry, das sterker dan mezelf hihi maar ik zou het zeker durven!!!!!!!!!!

Laat de vrouwen maar even alleen op de dansvloer staan en steek maar even een sigaartje aan....

...Is de vrouw je met vervelende vragen aan het bestoken, ga dan maar rustig een sigaartje roken...

...Iets meer deftig en vrouwvriendelijk; Ga je even buiten staan, steek gerust een sigaartje aan

Ikzelf vind dat een tekstje met een 'knipoog moet kunnen ' maar het hangt natuurlijk af van je feest en ingesteldheid van de (schoon)familie xxx

Wel een heel leuk idee x x x

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 16:03:57

Ela, merci ik vindhet ook heel leuk met die foto ga ik zeker doen!!!! Merci ik vind ze allemaal super dus ga ik ze allemaal gebruiken :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...