Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het gaat vooruit!! :-)

15-4-2013 20:21:06
Nog 81 dagen.. Het lijkt wel dat vanaf er nog 100 dagen stonden het nog sneller vooruit gaat sinds dan...
Ondertussen is 'bijna' alles in orde!! Uitnodigingen worden één van deze dagen besteld nadat ik de laatste proefdruk heb gekregen.. De ringen zijn besteld, ik heb mijn schoenen gevonden... 't komt zo stilletjes aan allemaal in orde heb ik het gevoel..
Begin mei nog een afspraak bij de notaris en binnenkort ook met de fotograaf en de feestzaal..
Voor de rest zo nog wat laatste details.. Zoals bedankjes, iets voor de kindjes bij het buitenkomen van de kerk,...
Een gastenboek heb ik nog niet en ik twijfel er ook eigenlijk aan om het te doen.. Velen vergeten het.. En hoeveel keer zal ik er nog naar kijken...
Nog een beetje werk dus, maar ook gaan massa's...
En ik word er helemaal gelukkig van :-)

Sofie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 579

Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik16-4-2013 8:34:39

Hey Sofie,

Hier dezelfde dag :-)

Het begint inderdaad te korten eh! E nu gaat het echt razendsnel...
Bij ons zijn de uitnodigingen al de deur uit.
Het enige dat we nog moeten gaan kopen is een huwelijkskaars.

En de rest is zo goed als gedaan. Er zijn wel nog een aantal zaken die gewoon afgewerkt/gefinaliseerd moeten worden:
-misboekje
- tafelnamen
- bedankjes
- menukaarten

Annelies
13-7-2013
 Meld misbruik16-4-2013 18:57:55

hier een weekje later:)
de uitnodigingen zijn ook al goed gekeurd, nog enkel bestellen en versturen
Gastenboek moet ook nog gemaakt worden.
Er moet nog een eerste pas komen, met proef make up en kapsel, spannend :) Dat zal voor ergens in mei zijn.
Manquette van de boerderij moet ook nog verder aan gewerkt worden alsook de menukaarten en de zoektocht naar een openingsdans.
Eens je begint te denken wat je nog allemaal moet doen, is het wel nog een redelijk lijst :p

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik16-4-2013 19:48:37

Hier is ook al het meeste geregeld maar toch nog wat te doen. Uitnodigingen ook in fase van proefdruk. Costuum man klaar om nog eens te passen. Juwelen zouden ook bijna klaar moeten zijn. Nog schoenen voor onze dochters. Heb nog geen vervoer maar waarschijnlijk gewoon onze eigen wagen. Ook nog geen gastenboek en ik weet ook niet of dat er zal komen. Tafelschikking en tafelnamen moet nog gebeuren. Ik zou nog graag muziek hebben bij de receptie s'avonds, nog eens bevragen aan muziekleraar dochter. Notaris zou ook nog geraadpleegd moeten worden. 30/4 kapsel en make up en kleed laten aanpassen. Laatste afspraken met fotograaf nog vastleggen enz. Het zal wel in orde komen, hopelijk zonder veel last minute stress!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...