Terug naar overzicht
1. Per la futura sposaHierin zat een sudoku met onderaan de tekst : "de uitkomst = de datum vrijgezellen" (1/6/2013)2. Para la futura noviaHierin zat een sudoku met onderaan de tekst : "de uitkomst = vertrek uur" (9/55)3. För den framtida brudenHierin zat een lijstje met als titel "benodigdheden deel 1"Dan een lijstje met 10 puntjes, in verschillende talen, ik heb wat vertaalwerk gedaan en onderstaande dingen moet ik meenemen:Onderbroek, Zeep, Goed humeur, Zwemkledij, Dikke sokken, Tandenborstel, Paraplu, Voetbal, Fles CavaSuper spannend!! Groetjes,Dorien
Oh spannend! Echt origineel gedaan! :) Als ik het zo hoor, zal het een hele leuke dag worden!! :)
Tof gevonden!!Spannend...veel plezier!!groetjes
Hihihi leuk!Wij hebben vorig jaar ook een vrijgezellen gedaan voor een vriendin en een heel lange waslijst vol met gekke dingen opgesomd die ze moest meenemen.O.a.: een atlas uit het geboortejaar van hubby to be, een blokfluit waarop ze het nationale volkslied van Zweden moest leren spelen, zwemvliezen, duikbril, boxer van hubby, ...Uiteindelijk had ze al die spullen niet nodig maar het was wel leuk om haar te zien stressen errond :-)
Haha, zo te zien zijn de vrijgezellen van vrouwen altijd in dezelfde trend! Wij hebben voor een vriendin die getrouwd is in november ook zo'n zot lijstje gemaakt en haar wijsgemaakt dat we zouden gaan kamperen ;) Ze was hypernerveus 's morgends! Uiteindelijk hebben we een lekkere brunch gedaan, daarna een make-up workshop (echt een aanrader, was superleuk en iedereen zag er dan fantastisch uit om weg te gaan!) en dan een hapje gaan eten in A'pen en naar Café Local geweest :)
Het is inderdaad heel leuk!Ik vind het super om zelf te moeten ontdekken wat en hoe :-)Uiteraard wacht ik al volop in spanning naar de volgende enveloppen (ik hoop toch dat er nog volgen :-) )
Heel leuk! Hoort erbij, zo'n vrouwendag !!!
Zaterdag weer een boodschap gekregen De deurbel ging, maar wanneer ik de deur open deed stond er enkel een doos op de grond. Hierop hing een rebus, met als oplossing "Voor je toekomstige en zijn nacht zonder jou". (hiermee kwam ik dus te weten dat mijn vrijgezellen 2 dagen zou duren!!)In de doos zaten allemaal spulletjes voor mijn toekomstige: drank, snoep, zakdoekjes, een foto van mij, een kruiswoordboekje, Aiki noodles, ...Op naar de volgende boodschappen (want ik heb al vernomen dat er nog wat zullen volgen voor de dag er is)
spannend...:-)