Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen --> Het is begonnen!

16-4-2013 9:00:44
Hallo Allemaal!!

Vanmorgen vond ik in de brievenbus 3 enveloppen:

1. Per la futura sposa
Hierin zat een sudoku met onderaan de tekst : "de uitkomst = de datum vrijgezellen" (1/6/2013)

2. Para la futura novia
Hierin zat een sudoku met onderaan de tekst : "de uitkomst = vertrek uur" (9/55)

3. För den framtida bruden
Hierin zat een lijstje met als titel "benodigdheden deel 1"
Dan een lijstje met 10 puntjes, in verschillende talen, ik heb wat vertaalwerk gedaan en onderstaande dingen moet ik meenemen:
Onderbroek, Zeep, Goed humeur, Zwemkledij, Dikke sokken, Tandenborstel, Paraplu, Voetbal, Fles Cava

Super spannend!!

Groetjes,
Dorien

Dorien
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 809

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik16-4-2013 9:02:50

Oh spannend! Echt origineel gedaan! :) Als ik het zo hoor, zal het een hele leuke dag worden!! :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-4-2013 10:26:20

Tof gevonden!!
Spannend...veel plezier!!

groetjes

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik16-4-2013 10:29:03

Hihihi leuk!
Wij hebben vorig jaar ook een vrijgezellen gedaan voor een vriendin en een heel lange waslijst vol met gekke dingen opgesomd die ze moest meenemen.
O.a.: een atlas uit het geboortejaar van hubby to be, een blokfluit waarop ze het nationale volkslied van Zweden moest leren spelen, zwemvliezen, duikbril, boxer van hubby, ...

Uiteindelijk had ze al die spullen niet nodig maar het was wel leuk om haar te zien stressen errond :-)

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik16-4-2013 10:51:12

Haha, zo te zien zijn de vrijgezellen van vrouwen altijd in dezelfde trend! Wij hebben voor een vriendin die getrouwd is in november ook zo'n zot lijstje gemaakt en haar wijsgemaakt dat we zouden gaan kamperen ;) Ze was hypernerveus 's morgends! Uiteindelijk hebben we een lekkere brunch gedaan, daarna een make-up workshop (echt een aanrader, was superleuk en iedereen zag er dan fantastisch uit om weg te gaan!) en dan een hapje gaan eten in A'pen en naar Café Local geweest :)

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik16-4-2013 10:53:53

Het is inderdaad heel leuk!
Ik vind het super om zelf te moeten ontdekken wat en hoe :-)
Uiteraard wacht ik al volop in spanning naar de volgende enveloppen (ik hoop toch dat er nog volgen :-) )

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik16-4-2013 21:11:30

Heel leuk! Hoort erbij, zo'n vrouwendag !!!

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik22-4-2013 16:21:43

Zaterdag weer een boodschap gekregen
De deurbel ging, maar wanneer ik de deur open deed stond er enkel een doos op de grond. Hierop hing een rebus, met als oplossing "Voor je toekomstige en zijn nacht zonder jou". (hiermee kwam ik dus te weten dat mijn vrijgezellen 2 dagen zou duren!!)
In de doos zaten allemaal spulletjes voor mijn toekomstige: drank, snoep, zakdoekjes, een foto van mij, een kruiswoordboekje, Aiki noodles, ...
Op naar de volgende boodschappen (want ik heb al vernomen dat er nog wat zullen volgen voor de dag er is)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2013 11:53:05

spannend...:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...